پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای سواری آتش نشانی

تردد خودروهای سواری آتش نشانی حین عملیات در خطوط ویژه بلامانع است

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: خودروهای سواری آتش نشانی برای واحد عملیات بوده و با توجه به اینکه هیچ استفاده شخصی از این خودروها نمی شود، ترددشان در خطوط ویژه حین عملیات بلامانع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص تردد خودروهای سواری آتش نشانی از خطوط […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: خودروهای سواری آتش نشانی برای واحد عملیات بوده و با توجه به اینکه هیچ استفاده شخصی از این خودروها نمی شود، ترددشان در خطوط ویژه حین عملیات بلامانع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص تردد خودروهای سواری آتش نشانی از خطوط ویژه، اظهار کرد: خودروهای سواری‌ آتش نشانی هم برای واحد عملیات بوده اگرچه شاید کار عملیات نمی‌کند، اما در اختیار نیروی این واحد است.

این مقام مسئول در این راستا توضیح داد: اگر خارج از ساعات اداری خودروهای سواری آتش نشانی دیده شود به طور حتم افسر آماده، معاون، مدیرعامل و یا سایر نیروهایی آن منطقه که لازم است در محل حادثه باشد در حال تردد هستند.

ملکی با اشاره به مشخصات ظاهری این خودروها توضیح داد: این خودروها آرم و علامت سازمانی داشته و در اختیار عملیات بوده از این رو شاید منبع آب حمل نکنند، اما در حین عملیات هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تشریح کرد: هیچ گونه کار شخصی با خودروهای آتش نشانی صورت نمی‌گیرد از این رو تردد این خودروهای سواری از خطوط ویژه با توجه به انجام ماموریت بلامانع است.

انتهای پیام/ منبع: میزان

آتش سوزی 9 دستگاه خودروی کلاسیک در پارکینگ یک ساختمان مسکونی

زمان متوسط حضور امدادگران در حوادث جاده ای چقدر است؟/ افزایش 5 درصدی تعداد پایگاه های هلال احمر در جاده ها

واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران حادثه آفرید

تصادف مرگبار تانکر و اتوبوس در سنندج/ کشته شدن 13 نفر از هموطنان، کردستان را عزادار کرد

نشت بنزین و آتش سوزی در خیابان شریعتی تهران + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی