پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل بازرسی سایپا

مدیر عامل بازرسی سایپا تغییر کرد

محمد جواد عباباف با حکم سید جواد سلیمانی، به عنوان مدیر جدید بازرسی گروه خودروسازی سایپا منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بازرسی گروه سایپا که در محل شرکت سازه گستر برگزار شد، معصوم نجفیان رئیس هیات مدیره گروه سایپا ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه خاص […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

محمد جواد عباباف با حکم سید جواد سلیمانی، به عنوان مدیر جدید بازرسی گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بازرسی گروه سایپا که در محل شرکت سازه گستر برگزار شد، معصوم نجفیان رئیس هیات مدیره گروه سایپا ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه خاص بازرسی در سازمان ها گفت: بازرسی خط‌کش و پایش کننده فرآیندهای سیستم است و گروه سایپا نیز دارای آیین‌نامه و فرآیندهای خوبی در این زمینه است.

وی در این راستا بیان کرد: مدیران باید تلاش کنند تا بتوانیم با یک هم افزایی مناسب در راستای پیشبرد اهداف بلند مدت گروه سایپا گام بر داریم.

در ادامه محمدجواد عباباف مدیر بازرسی جدید گروه خودروسازی سایپا با اشاره بر ضرورت نظارت هر چه بهتر بازرسان گفت: همواره هدف و عملکرد ما باید صادقانه و خالصانه باشد و برای حل مشکلات و عبوراز بحران‌های موجود تمام توان خود را به خدمت بگیریم.

وی افزود: همکاری دوجانبه مدیران با واحد بازرسی می تواند ما را در انجام هرچه بهتر وظایفمان یاری رسانده و عاملی در جهت رشد و شکوفایی هر چه بهتر گروه سایپا باشد.

گفتنی است عباباف پیش از این در وزارتخانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، سازمان میراث فرهنگی، شهرداری تهران در رده‌های مختلف مدیریتی مسئولیت داشته است.

انتهای پیام/

سایپا دست دلالان را در خرید خودرو کوتاه کرد

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا اعلام شد

شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه 26 شهریور ماه اعلام شد

شرایط فروش اقساطی سایپا اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی