پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

پرداخت مطالبات قطعه سازان تا هفته آینده

دبیر انجمن سازندگان قطعات و محموعه های خودرو گفت: بخشی از مطالبات قطعه سازان از ایران خودرو قرار است طی هفته آینده پرداخت شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مازیار بیگلو دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، اظهار کرد: حرکت خوبی که فرشاد مقیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو از زمان حضور در […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

دبیر انجمن سازندگان قطعات و محموعه های خودرو گفت: بخشی از مطالبات قطعه سازان از ایران خودرو قرار است طی هفته آینده پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مازیار بیگلو دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، اظهار کرد: حرکت خوبی که فرشاد مقیمی مدیرعامل جدید ایران خودرو از زمان حضور در این شرکت آغاز کرده، تکمیل خودروهای ناقص باقیمانده در کف این کارخانه است.

وی در این راستا اشاره کرد: در تعطیلات هفته گذشته هفت هزار دستگاه خودرو و در تعطیلات پیش از آن بیش از 20 هزار خودروی ناقص باقیمانده در کف کارخانه ایران خودرو تکمیل شدند. این مهم، علاوه بر اثربخشی خوبی که در سطح جامعه با تحویل خودروها به مردم دارد، پول را وارد چرخه تولید خودروساز و قطعه‌سازان خواهد کرد.

این فعال صنعت قطعه سازی خودرو تشریح کرد:‌ اکنون برای تکمیل کمتر از 60 هزار دستگاه خودروی ناقص باقیمانده ایران خودرو، علاوه بر فروش اموال غیرتولیدی این شرکت و همچنین بازگشت پول خودروهای تکمیل شده به چرخه، بانک مرکزی نیز باید با تزریق نقدینگی وارد عمل شود تا تولیدات ادامه یابد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو تصریح کرد: مدیرعامل جدید ایران‌خودرو ضمن تعاملاتی با بانک مرکزی و بانک‌های عامل، در این جلسه از آغاز روند تزریق نقدینگی به این شرکت خبر داده و اعلام کرده که تا حدود چهار هفته آینده این روند بهبود خواهد یافت و قطعه‌سازان می‌توانند بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به دستور مدیرعامل ایران خودرو به ساپکو مبنی بر بازنگری در قردادها با قطعه سازان بیان کرد: مهمترین موضوع در بازنگری قراردادها، تغییر نرخ ارز از 8500 تومان به نرخ روز است و بر این اساس، قطعه‌سازانی که با ایران‌خودرو کار می‌کنند می‌توانند به ساپکو مراجعه کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد

امضاي 2 تفاهم نامه ساپكو با دانشگاه فردوسي مشهد و شهرك هاي صنعتي

لزوم تدوین استراتژی صنعت قطعه سازی / 5 میلیون یورو کاهش ارزبری تنها در یک ECU

بحران نقدینگی، قیمت گذاری دستوری و اصلاح نرخ ارز، مشکلات صنعت قطعه سازی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی