پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات جدید ام وی ام و چری

سبد محصولات مدیران خودرو متحول می شود/ تست فنی خودروهای جدید ام وی ام و چری در جاده های ایران

عکس های منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد مدیران خودرو ، محصولاتی جدید از ام وی ام و چری را در جاده های ایران مورد و تست و بررسی قرار داده است. تعدادی از محصولات فعلی ای شرکت نیز با موتور و گیربکس جدید نیز مورد بررسی حضور داشته اند. به گزارش پایگاه […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

عکس های منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد مدیران خودرو ، محصولاتی جدید از ام وی ام و چری را در جاده های ایران مورد و تست و بررسی قرار داده است. تعدادی از محصولات فعلی ای شرکت نیز با موتور و گیربکس جدید نیز مورد بررسی حضور داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

با توجه به اینکه در شرایط فعلی بسیاری از برندها بازار ایران را ترک کرده اند، شرکت مدیران خودرو با ارائه مدل های جدید قصد دارد تا سهمی از بازار خودروهای وارداتی را از آن خود نماید و نشان دهد که با برنامه در بازار باقی خواهد ماند.

شنیده ها از مدیران خودرو حکایت از این دارد که خودروهای 315 با ظاهر تغییر یافته و گیربکس اتومات، ایکس 22 با موتور جدید، ایکس 33 با گیربکس و موتور جدید، ایکس 55 و همچنین تیگو8 و اکسید در این تست جاده ای در نواحی مختلف کشور حضور داشتند.

البته بنا بر گفته مسئولان مدیران خودرو، تست این خودروها به منظور ارائه حتمی به بازار ایران نمی باشد بلکه چری از ایران به عنوان یک مرکز مهم تست محصولات آینده خود با توجه به شرایط جغرافیائی و آب و هوایی استفاده می کند.

خودروهای نسل جدید چری به خوبی توان رقابت با خودروهای وارداتی را داشته و در صورت عرضه به بازار ایران می توانند بسیاری از مشتریان خودروهای وارداتی را به سمت خود جذب کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی