پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیف انگلیسی/ مدل جدید لندروور دیفندر بعد از سال ها معرفی شد

لندروور پس از سالیان سال، نسل جدید دیفندر را در 2 نسخه پنج در 110 و سه در 90 برای رقابت با جیپ رانگلر و فورد برانکو که به‌زودی راهی بازار می‌شود، معرفی کرد. ویدئوی معرفی لندروور دیفندر جدید را در اینجا ببینید به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو یک موتور 2 لیتری توربو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

لندروور پس از سالیان سال، نسل جدید دیفندر را در 2 نسخه پنج در 110 و سه در 90 برای رقابت با جیپ رانگلر و فورد برانکو که به‌زودی راهی بازار می‌شود، معرفی کرد.

ویدئوی معرفی لندروور دیفندر جدید را در اینجا ببینید

لندروور دیفندر

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

یک موتور 2 لیتری توربو بنزینی با 296 اسب‌بخار نیرو و 400 نیوتن‌متر گشتاور برای دیفندر جدید در نظر گرفته شده که همان موتوری است که در رنج روور Evoque و جگوار E-Pace نیز استفاده می‌شود. یک موتور 6 سیلندر خطی 3 لیتری مجهز به سامانه هیبریدی Mild-Hybrid نیز برای آن در نظر گرفته شده که 394 اسب‌بخار نیرو و 550 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

لندروور دیفندر

تمامی موتورها با یک گیرباکس 8 سرعته اتوماتیک همراه هستند که نیرو را به 4 چرخ منتقل می‌کند. تعلیق قابل تنظیم دیفندر با حداکثر ارتفاع نزدیک به 30 سانتی‌متر از سطح زمین، قابلیت‌های آفرود قابل‌توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

لندروور دیفندر

علاوه بر این، دیفندر می‌تواند تا ارتفاع 90 سانتی‌متر بدون هیچ مشکلی در آب فرو برود. این درحالی است که جیپ رانگلر فقط تا ارتفاع 76 سانتی‌متر می‌تواند در آب غرق شود. از آپشن‌های جالب دیفندر جدید این است که خریدار می‌تواند صندلی‌های جلو را به‌صورت نیمکتی سفارش دهد.

لندروور دیفندر

صندلی‌هایی که به‌جای 2 سرنشین، می‌توانند سه سرنشین را روی خود جای بدهند. لندروور بیش از 170 اکسسوار را برای دیفندر جدید در نظر دارد. از دیگر آپشن‌های جالب دیفندر باید به مخزن آب ذخیره 6.5 لیتری همراه با نازل، کمپرسور هوا، محفظه‌های جانبی، پوشش چرخ‌ها، چادر سقفی و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

 

جوک جدید نیسان!/ از نیسان جوک جدید بیشتر بدانید

پورشه، تایکان را به جان تسلا مدل S می‌اندازد!

تجهیز تمام مدل های پژو به نیرو محرکه هیبریدی طی 5 سال آینده

رعد و برق لامبورگینی!/ معرفی سیان ، اولین خودروی هیبرید لامبورگینی

ب ام و آدم خوار!/ معرفی کانسپت جدید سری ۴ در فرانکفورت اتوشو ۲۰۱۹

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی