پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه صنعتی ایران خودرو

معاون فروش جدید ایران خودرو منصوب شد

ساعاتی پیش مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو توسط مدیرعامل ایران خودرو برکنار و محسن ناقدی به جای وی انتخاب شد. فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران خودرو، پس از اعلام حواشی پیرامون مصطفی خان کرمی، فردی جدید را برای سازمان بازاریابی و فروش انتخاب کرده است. پس از عزل مصطفی خان کرمی، دقایقی قبل […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ مهر ۱۳۹۸

ساعاتی پیش مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو توسط مدیرعامل ایران خودرو برکنار و محسن ناقدی به جای وی انتخاب شد.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران خودرو، پس از اعلام حواشی پیرامون مصطفی خان کرمی، فردی جدید را برای سازمان بازاریابی و فروش انتخاب کرده است. پس از عزل مصطفی خان کرمی، دقایقی قبل محسن ناقدی به جای او بر کرسی قائم مقام بازاریابی و فروش ایران خودرو نشست.

محسن ناقدی دارای کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی است و از سال ۶۷ تا ۷۶ در شرکت‌های مختلف فعالیت داشته است. او از سال ۷۶ به شرکت ایران خودرو دیزل پیوسته و از سال ۸۶ تا سال ۹۲ نیز ریاست هیأت مدیره شرکت تولیدی قطعات خاور را نیز بر عهده داشت.

گفتنی است ناقدی در اسفندماه سال ۹۲ با حکم هاشم یکه زارع (مدیرعامل وقت ایران خودرو) به قائم‌مقامی تولید ایران‌ خودرو منصوب شد. اما بهمن‌ماه ۹۶، مرادی جانشین او در این سمت شد و ناقدی نیز به‌عنوان مدیر پروژه پلتفرم ایران‌ خودرو معرفی گردید.

تعداد خودروهای ناقص کف کارخانه ها در مسیر کاهش

مدیر عامل سابق شرکت ساپکو درگذشت

ایران خودرو تعهدات معوق بعضی از محصولات‌اش را به روز کرد

ارائه برنامه های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضايت مشتريان

«ستاد توسعه و تعمیق ساخت داخل محصولات ایران خودرو» تشکیل شد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی