پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

افزایش خطوط و سرفاصله علت اصلی کاهش ازدحام جمعیت در ایستگاه مترو

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با توجه به افزایش خطوط مترو و سرفاصله قطار ها میزان ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران برنامه زمان بندی مترو بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای مهر سر فاصله حرکت قطارها به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با توجه به افزایش خطوط مترو و سرفاصله قطار ها میزان ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران برنامه زمان بندی مترو بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای مهر سر فاصله حرکت قطارها به سه و نیم دقیقه رسید و این در حالی است که در شرایط تحریم و مشکل تأمین قطعات و تجهیزات توانسته‌ایم به این موضوع دست یابیم.

این مقام مسئول در این راستا ادامه داد: در تلاش هستیم که به زودی این سر فاصله حرکت را 30 دقیقه دیگر کاهش دهیم و به سه دقیقه برسانیم که از سه ماه پیش برنامه‌ ریزی‌ ها جهت خدمت‌ رسانی بهتر به شهروندان برای پاییز و بازگشایی مدارس انجام گرفت و بسیاری از قطعات مورد نیاز را که در گذشته از خارج از کشور تهیه می‌کردیم موفق شدیم از شرکت‌های داخلی بهره‌مند شویم و قطعات را تأمین کنیم.

وی با توجه به اینکه قطعات مورد نیاز تامین شده و خطوط مترو و سر فاصله فطار ها هم روند نزولی داشته میزان ازدحام جمعیت در مترو کمتر به چشم می خورد، اشاره کرد: روزانه 2100 حرکت قطار در مترو تهران داریم و 140 قطار در حال تردد در ساعات مختلف است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تشریح کرد: مترو 845 پله برقی دارد که در شرایط تحریم اینکه بخواهیم هر روز آنها را برای آماده به کار بودن بررسی کنیم اقدام مؤثری است البته اکنون سه پله برقی در ایستگاه امام (ره)، باقری و ارم سبز دچار مشکل شده که اقدامات لازم جهت تعمیر آن در دستور کار است.

وی با اشاره به خبر هفته گذشته که در مورد مشکل باز ماندن یکی از درب های مترو که منجر به تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی گردیده بود تصریح کرد: این مشکل اصلاح شد و به دلیل محدودیت در تأمین نوعی قطعه یدکی بروز یافته بود که برطرف شدو دیگر مسافران نگران بروز چنین حوادث مشابهی نباشند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

مترو تهران 11 خط خواهد شد

اولین پله برقی ساخت داخل در مترو راه اندازی شد

لزوم تجدید نظر در ماهیت کارت مترو خبرنگاری

بلیت قطار حومه با کارت‌بلیت‌های مترو یکسان‌سازی می‌شود

تجهیز مترو به امکانات رفاهی جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی