پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلک مارلین منصوری

بلک مارلین منصوری ، فراریِ جت اسکی‌ ها !

وقتی تجهیزات لازم برای ساخت را داشته باشیم ، می توانیم فیبر کربن را به هر شکلی در بیاوریم.این  دقیقا همان کازی است که «منصوری» انجام می دهد. منصوری ، در یکی از کارهای جدید خود ، یک جت اسکی‌ فیبرکربنی تولید کرده است. این جت اسکی فوق العاده ، بلک مارلین (به معنای نیزه‌ماهی […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

وقتی تجهیزات لازم برای ساخت را داشته باشیم ، می توانیم فیبر کربن را به هر شکلی در بیاوریم.این  دقیقا همان کازی است که «منصوری» انجام می دهد.

منصوری ، در یکی از کارهای جدید خود ، یک جت اسکی‌ فیبرکربنی تولید کرده است. این جت اسکی فوق العاده ، بلک مارلین (به معنای نیزه‌ماهی سیاه) نام دارد . بلک مارلین ، با وزن بسیار کمی که دارد می تواند مکمل بسیار خوبی برای راننده جت اسکی دریایی باشد.

 

بلک مارلین منصوری

این مدل ، بر اساس سی-دو RXT-X 260 RS ساخته شده که به نوعی «فراریِ جت اسکی‌ ها» است و به صورت سوپرشارژر با قدرت ۲۶۰ اسب‌بخار در دریا می‌تازد.

طبق گفته این تیونر آلمانی، استفاده از فیبر کربن باعث شده تا ۱۰ کیلوگرم از وزن جت اسکی کاهش یابد و در نتیجه ، باعث ازایش سرعت این مدل می شود.ضمن اینکه منصوری قدرت جت اسکی‌ سی-دو را به ۵۵۰ اسب‌بخار رسانده است.

در همین حال، یک طراحی تهاجمی برای پشتیبانی از قدرت عضلانی آن اضافه شده است. بلک مارلین واقعی جت اسکی‌ ای است که هرگز آرام نخواهد گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی