پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهینامه رانندگی

مشکلی در روند صدور گواهینامه رانندگی نیست

به گفته رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا نقص در ارائه آدرس مهمترین مشکل تاخیر یا نرسیدن گواهینامه رانندگی به دست متقاضیان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با اشاره به علت تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها بیان کرد: پلیس راهور ناجا تایید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ مهر ۱۳۹۸

به گفته رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا نقص در ارائه آدرس مهمترین مشکل تاخیر یا نرسیدن گواهینامه رانندگی به دست متقاضیان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با اشاره به علت تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها بیان کرد: پلیس راهور ناجا تایید پرونده‌های متقاضیان قبول شده در آزمون گواهینامه را کمتر از 24 ساعت انجام می دهد.

وی با بیان این مطلب که در روند صدور گواهینامه تعللی صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: فرآیند چاپ گواهینامه نیز با کمترین زمان ممکن یعنی حدود 2 تا 3 روز طول می‌کشد اما مسئله و مشکل موجود، آدرسی است که خود متقاضیان به پلیس می‌دهند.

این مقام مسئول در این راستا افزود: متقاضیان باید آدرس منزل خود را ارائه دهند نه محل کار یا خوابگاه.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا توضیح داد: متاسفانه عدم توجه به این موضوع باعث شده که هم اکنون تعداد قابل توجهی از گواهینامه ها به دلیل نقض در آدرس برگشت بخورد.

وی همچنین در خصوص افرادی که در یک شهر شاغل یا دانشجو هستند و در آزمون رانندگی شرکت می کنند اشاره کرد:هیچ مشکلی وجود ندارد؛ این افراد باید در خود اظهاری آدرس واقعی منزلشان را در شهرستانی که هستند بنویسند؛ آن محدودیت آدرس که در ذهن افراد وجود دارد برای شماره گذاری و تخصیص پلاک است که حتماً باید آدرس محل سکونت با آدرسی که برای دریافت سند درج می‌شود یکی باشد نه برای گواهینامه.

انتهای پیام/ منبع: فارس

آیا داشتن خالکوبی مانع دریافت گواهینامه خودرو می شود؟

عدم نیاز اخذ گواهینامه رانندگی به کارت پایان خدمت

موضوع دریافت گواهینامه موتورسیکلت بانوان غیر قطعی است

آموزش‌های نوین و محدودیت‌های خاص برای گواهینامه رانندگی های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی