پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید سیستم سوخت رسانی خودرو-اورند پیشرو

جایگاه بین المللی اورند پیشرو در تولید سیستم سوخت رسانی خودرو

گروه رایزکو با توسعه همه جانبه در سطوح مدیریت وساختار تولیدی مناسب در کنار کسب دانش فنی و ایجاد ارتباط موثر با شرکت های تولید کننده سیستم سوخت خودرو در اروپا، به ویژه شرکت‌های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی موجب شده که اورند پیشرو در رده شرکت های برتر دنیا در زمینه تولید سیستم سوخت رسانی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ مهر ۱۳۹۸

گروه رایزکو با توسعه همه جانبه در سطوح مدیریت وساختار تولیدی مناسب در کنار کسب دانش فنی و ایجاد ارتباط موثر با شرکت های تولید کننده سیستم سوخت خودرو در اروپا، به ویژه شرکت‌های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی موجب شده که اورند پیشرو در رده شرکت های برتر دنیا در زمینه تولید سیستم سوخت رسانی خودرو قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اخذ گواهینامه های کیفیت از سوی شرکت‌های برتر این حوزه در دنیا و صادرات تا سقف 2 میلیون یورو تا پیش از آغاز دور جدید تحریم ها گواه این پیشرفت و توسعه است که هلدینگ رایزکو را از سایر قطعه سازان داخلی متمایز کرده است.

بررسی ها حاکی از آن است که امروز در دنیا ٣ شرکت عمده و بزرگ از کشورهای فرانسه، چین و آمریکا تولید سیستم سوخت‌ رسانی خودرو را به عهده دارند، در این میان اورند پیشرو به عنوان یک شرکت ایرانی که زیر مجموعه گروه رایزکو است  با کسب مجوزهای لازم و اخذ گواهینامه ها در کنار وارد کردن  دانش فنی و بومی سازی تکنولوژی‌های روز از شرکت “پلاستیک اومیون فرانسه” به عنوان بزرگترین شرکت دنیا که تولید سیستم سوخت رسانی را انجام می‌دهد ، موفق شده به بازار جهانی فروش این محصول وارد شود.

در همین راستا و با هدف توسعه جایگاه شرکت های ایرانی در عرصه بین المللی گروه رایزکو در راستای کسب فناوری های روز دنیا به همراه همه شرکتهای زیر مجموعه خود در زمینه انتقال دانش فنی و توسعه آموزش گام برداشته و به حضور افراد دانشگاهی در این صنعت توجه ویژه ای دارد.

ارائه مقالات علمی به مراکز معتبر جهانی و نشست های بین المللی از دیگر افتخارات و دستاوردهای گروه رایزکو است که در راستای حضور در عرصه بین المللی صورت گرفته و به شهادت اسناد موجود به لحاظ سطح علمی و طرح مباحث نوین در صنعت خودرو و سیستم سوخت رسانی ، در بین شرکتهای موجود در خانواده خودرو سازی و قطعه سازی ایران بی نظیر بوده است.

تولید محصولات صنعتی بر اساس دانش فنی روز و گرفتن سهم صادرات آن هم در حوزه کشورهای اروپایی که خود، از بزرگترین و معتبرترین سازندگان خودرو و قطعات در سطح ملی و بین المللی هستند از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروز این مهم، “اورند” را از دیگر فعالان صنعت قطعه سازی متمایز کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

به مناسبت روز هواي پاك توسط اورند پيشرو انجام شد: تعويض رايگان كنيستر تاكسي ها

کروز نماد موفقیت بخش خصوصی در صنعت است

ظرفیت ساخت قطعات الکترونیکی خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم

تولید ۳۸ قطعه پیشرانه محصولات سایپا در پروژه ملی بومی سازی قطعات

استارت و دینام ایرانی در راه روسیه/ تلاش های شرکت ایسکرا اتوالکترونیک به بار نشست

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی