پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

بنزین از آزمایشات سازمان استاندارد سربلند بیرون آمد/ کاهش میزان گوگرد موجود در بنزین

رئیس سازمان استاندارد از کاهش میزان گوگرد موجود در بنزین حتی از خد استاندارد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد با اشاره به این موضوع که طبق قانون هوای پاک و مسئولیت کیفیت بنزین بر عهده سازمان حفاظت محیط‌ زیست است و سازمان ملی استاندارد در این بخش […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

رئیس سازمان استاندارد از کاهش میزان گوگرد موجود در بنزین حتی از خد استاندارد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد با اشاره به این موضوع که طبق قانون هوای پاک و مسئولیت کیفیت بنزین بر عهده سازمان حفاظت محیط‌ زیست است و سازمان ملی استاندارد در این بخش همکاری می‌کند، اظهار کرد: سه آزمایشگاه مورد تایید سازمان ملی استاندارد است که از 2 پژوهشگاه زیرمجموعه این سازمان چیزی برای ما ارسال نشده و از پژوهشگاه نفت نیز هنوز اطلاعی نداریم، اما مکاتباتی در حال انجام است تا شرکت کنترل کیفیت هوا، آزمایشگاه خود را معرفی کند و نحوه نمونه‌برداری و سایر اطلاعات موثر بر آزمایش را در اختیار ما قرار دهند.

وی در این راستا تشریح کرد: در آزمایشات متعدد سازمان ملی استاندارد نتایج عدم انطباق با استاندارد وجود نداشته است. در سال‌های گذشته این سازمان خود یکی از شاکیان کیفیت بنزین بود، اما آزمایش‌ها نشان داده میزان گوگرد در بنزین حتی پایین‌تر از حد استاندارد بوده و کاهش تعداد روزهایی که از هوای ناسالم برخوردارند در تهران این موضوع را تایید می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

ترکیبات گوگرد عامل اصلی تعیین کیفیت بنزین

ایران بزرگ ترین تولید کننده بنزین در میان کشورهای اوپک و منطقه

مراقب جیب خود باشید/ بنزین همچنان تک نرخی است

صادرات بنزین رونق گرفت

اتصال کارت سوخت به کارت های بانکی منتفی است

جزییاتی جدید برای ثبت نام کارت سوخت منتشر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی