پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش گروه بهمن

خدمات ویژه امداد گروه بهمن در اربعین حسینی

گروه بهمن در ایام سوگواری اربعین حسینی خدمات امداد ویژه ای را از 20 لغایت 30 مهر 98 به زائران کربلای معلی ارائه خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با نزديك شدن اربعین حسینی سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن جهت رفاه حال زائران و مسافران گرامی آماده باش کامل بوده و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

گروه بهمن در ایام سوگواری اربعین حسینی خدمات امداد ویژه ای را از 20 لغایت 30 مهر 98 به زائران کربلای معلی ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با نزديك شدن اربعین حسینی سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن جهت رفاه حال زائران و مسافران گرامی آماده باش کامل بوده و طرح خدمات امداد ويژه اي را به مدت ۱۱ روز در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور به عراق انجام می دهد.

این طرح با همکاری نمایندگی های منتخب استان های کردستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و تیم های امدادی مستقر در قصر شیرین، مهران، خسروی، چذابه، شلمچه و ناوگان امداد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد.

همچنین نمایندگی ها از پنجشنبه 25 لغایت 29 مهر و تیم های امدادی مستقر از 20 لغایت 30 مهر از ساعت 8 الی23 نسبت به ارائه خدمات به زائرین حسینی اقدام خواهند کرد.

خدمات درون تعمیرگاهی در نمایندگی های منتخب، امداد در محل، حمل خودرو، سوخت رسانی، تعویض زاپاس پس از دریافت کد امدادی از مرکز شبانه روزی امداد گروه بهمن به شماره تماس ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح است.

علاوه بر این مشتریان گروه بهمن با ارائه پاسپورت خود می توانند خدمات امداد را در مسیرهای یاد شده به صورت رایگان دریافت کنند.

گفتنی است گروه بهمن با پیش بینی، برنامه ریزی و نظارت مستمر بر اجرای صحیح این طرح سعی بر آن دارد تا در این مراسم معنوی، حضور فعالی داشته و به عزاداران حسینی خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

آغاز به کار خدمات mobile service گروه بهمن

3 ستاره کیفی برای اولین بار به کامیونت” تایگر وی” سیبا موتور رسید

کسب مقام اول آموزش گروه بهمن برای دومین سال متوالی در ارزیابی ISQI

خصوصی سازی سبب ایجاد فضای رقابتی میان خودروسازان می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی