پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دومین میز تخصصی خودرو

تحقق بومی سازی موجب صرفه جویی 44 میلیون یورویی می شود

به گفته مدیر عامل ایران خودرو، بر اساس آمارها در صورت تحقق بومی سازی قطعات در میز اول تعمیق ساخت داخل 44 میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید صنعت و اقتصاد ملی می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه دومین میز تخصصی خودرو گفت؛ با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

به گفته مدیر عامل ایران خودرو، بر اساس آمارها در صورت تحقق بومی سازی قطعات در میز اول تعمیق ساخت داخل 44 میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید صنعت و اقتصاد ملی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه دومین میز تخصصی خودرو گفت؛ با همدلی تمامی قطعه سازان کشور در سال جاری به اهداف و برنامه های تدوین شده دست خواهیم یافت.

این مقام مسئول ایران خودرو بیان کرد: با تشکیل کمیته تعمیق و توسعه ساخت داخل در ایران خودرو ، در راستای سیاست های وزارت صمت نهضت داخلی سازی قطعات را با جدیت دنبال می کنیم‌.

وی در این راستا تاکید کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده ، بحث جدید ماموریت ساپکو مبنی بر توجه بیش تر به طراحی و مهندسی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اشاره کرد: تاکنون شش قطعه در میز اول تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو به تولید انبوه رسیده و پنچ قطعه دیگر نیز در مراحل تست قرار دارند که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار های موجود ایران خودرو با تحقق بومی سازی قطعات در میز اول تعمیق ساخت داخل ۴۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید صنعت و اقتصاد ملی می کند.

انتهای پیام/

محصول 301 ایران خودرو افتخاری برای هر ایرانی است

جلوگیری از ارزبری 17 میلیون یورویی با داخلی سازی 42 قطعه خودرو

جایگاه بین المللی اورند پیشرو در تولید سیستم سوخت رسانی خودرو

پرداخت مطالبات قطعه سازان تا هفته آینده

امضاي 2 تفاهم نامه ساپكو با دانشگاه فردوسي مشهد و شهرك هاي صنعتي

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی