پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

صرفه جویی ارزی قرداد قطعه سازان با خودروسازن چقدر است؟

سرپرست امورر معاونت امور صنایع وزارت صنعت و معدن و تجارت بیان کرد: ارزش ریالی سرمایه گذاری این قراردادها ۷۴۰ میلیارد تومان بود سبب کاهش ارزبری 85 میلیون یورویی در کشور می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت و معدن و تجارت روز گذشته در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

سرپرست امورر معاونت امور صنایع وزارت صنعت و معدن و تجارت بیان کرد: ارزش ریالی سرمایه گذاری این قراردادها ۷۴۰ میلیارد تومان بود سبب کاهش ارزبری 85 میلیون یورویی در کشور می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت و معدن و تجارت روز گذشته در حاشیه دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو در محل وزارت صنعت و معدن و تجارت اظهار کرد: در میز نخست تعمیق ساخت داخل قراردادهایی بین ساپکو، سازه گستر و مگاموتور با ۳۲ شرکت قطعه ساز با هدف تولید ۳۵ قطعه برای یک سال مصرف ایران خودرو و سایپا منعقد شد.

وی در این راستا توضیج داد: ارزش ریالی سرمایه گذاری این قراردادها ۷۴۰ میلیارد تومان بود که انتظار می رود طی یک سال ۸۵ میلیون یورو کاهش ارزبری به دنبال داشته باشد.

این مقام مسئول در وزارت صمت ضمن اشاره به قرار داد های منعقد شده بیان کرد: امروز و در میز دوم، قرارداد همکاری با ۳۶ شرکت قطعه ساز با هدف داخلی سازی ۴۲ قطعه منعقد می شود.

وی همچنین اشاره کرد: ارزش این قراردادها بین خودروسازان و قطعه سازان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و صرفه جویی ارزی ۹۰ میلیون یورویی به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: با برگزاری این دو میز، در مجموع ۷۷ قطعه خودرویی در داخل تولید شده و ۱۷۵ میلیون یورو کاهش ارزبری برای کشور به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

عقد قرارداد ساپکو با ۱۵ سازنده داخلی برای تولید قطعات های تک

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

خریداران خودرو برای پیگیری مطالبات خود به راه های غیرقانونی متوسل نشوند

آغاز تولید انبوه 301، از شهریور سال 99

تحقق بومی سازی موجب صرفه جویی 44 میلیون یورویی می شود

فعاليت شركت كارگزاري رسمي بيمه سايپا از سر گرفته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی