پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک اربعین

ناوگان امدادی سایپا برای اجرای طرح اربعین 98 اعزام شد

مديرعامل شركت سايپايدك گفت: ناوگان امدادي گروه خودروسازي سايپا براي اجراي طرح اربعين 98 عازم مرزها و شهرهاي غرب كشور شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نظام‌ الدين وفا مديرعامل سايپا يدك در حاشيه مراسمي كه به همين مناسبت در گروه خودروسازي سايپا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده هموطنان در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

مديرعامل شركت سايپايدك گفت: ناوگان امدادي گروه خودروسازي سايپا براي اجراي طرح اربعين 98 عازم مرزها و شهرهاي غرب كشور شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نظام‌ الدين وفا مديرعامل سايپا يدك در حاشيه مراسمي كه به همين مناسبت در گروه خودروسازي سايپا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده هموطنان در مراسم اربعین حسینی و افزایش تردد زائران در مرز کشور عراق و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چذابه (بستان) ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا در آماده باش کامل خواهند بود.

وی در این راستا بیان کرد: در طرح اربعین امسال علاوه بر ناوگان امدادی، 61 پایگاه ویژه در مسیرهای منتهی به مرز عراق استقرار یافته و آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین هستند.

این مقام ارشد گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: در این طرح كه از 18 مهرماه آغاز و تا پايان اين ماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر محصولات گروه سایپا به سایر خودروهای سواری نیز خدمات 24 ساعته ارائه خواهد شد.

وفا در این راستا تصریح کرد: در طول طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن صنفی استانی نمایندگان و مدیران ارشد گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت بر آن مشارکت خواهند کرد و با تأمين كامل قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پایگاه‌های ویژه و ناوگان امدادی، شبکه در تامین قطعات بسیار چابک خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن 096550 و 84444-021تماس حاصل کرده، یا به نشانی اینترنتی شرکت امدادخودرو سايپا به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

سایپا یدک ، برترين شبكه خدمات پس از فروش خودرو كشور

مجلس آماده کمک به سایپا برای تولید خودروهای برقی

سایپا در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حاضر می شود

ناوگان امدادی سایپا در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی است

تزریق 3400 میلیارد تومان نقدینگی به قطعه سازان/ تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه رسید

سایپا یدک در جمع 100 شرکت برتر کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی