پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث تا سقف 180 میلیون تومان است

مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی گفت: اگر خودرویی تا سقف 180 میلیون تومان ارزش داشته باشد، بیمه به طور کامل خسارت را پرداخت می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید جواد میر قاسمی مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی با اشاره به اینکه سقف پرداخت خسارت خودرو مبلغ 180 میلیون تومان در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی گفت: اگر خودرویی تا سقف 180 میلیون تومان ارزش داشته باشد، بیمه به طور کامل خسارت را پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید جواد میر قاسمی مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی با اشاره به اینکه سقف پرداخت خسارت خودرو مبلغ 180 میلیون تومان در نظر گرفته شده اظهار کرد: بیمه با توجه به سقف بیمه نامه، خسارت را پرداخت می کند.

این مقام مسئول با توضیح این موضوع که اگر خودرویی تا سقف 180 میلیون تومان ارزش داشته باشد بیمه به طور کامل خسارت را پرداخت می کند، اشاره کرد: اگر قیمت خودرو بالاتر از 180 میلیون تومان باشد، به موجب قانون باید متظاهر سازی شود.

وی در این راستا ادامه داد: تهدید مسئولیت در خصوص خودروهای غیرمتعارف  از تاریخ 29 خرداد 95 در قانون بیمه اجباری شخص ثالث پیش بینی شده است.

مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی تصریح کرد: شورای عالی بیمه برای تبیین و تفسیر این قانون مصوبه ای را وضع کرد که دیوان عدالت اداری بخش هایی از آن را مخالف قانون می دانست.

وی بیان کرد: به دلیل ابطال دو بند از مصوبه شورای عالی بیمه و پییگیری های مکرر دیوان عدالت،  شورای عالی بیمه این دو بند را اصلاح کرد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

تغییر در تخفیف های بیمه شخص ثالث + جدول

رشد تقاضا بیمه بدنه با محدودیت بیمه ها در مقابل خودروهای لوکس

جزئیات جدید حق بیمه شخص ثالث خودرو

جدول آخرین قیمت بیمه شخص ثالث خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی