پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شیلر

رونمایی از دو محصول جدید پلتفرم شیلر در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

‎با حضور پورسیدآقایی رونمایی از دو محصول جدید پلتفرم شیلر در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری صورت گرفت؛ ‎صبح امروز همزمان با هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری گروه بهمن دیزل از دو محصول جدید پلتفرم شیلر ( کامیونت ۶ و مینی بوس) با حضور پورسید آقایی معاون شهردار و مدير […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

‎با حضور پورسیدآقایی رونمایی از دو محصول جدید پلتفرم شیلر در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری صورت گرفت؛

‎صبح امروز همزمان با هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری گروه بهمن دیزل از دو محصول جدید پلتفرم شیلر ( کامیونت ۶ و مینی بوس) با حضور پورسید آقایی معاون شهردار و مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران و شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل رونمایی کرد.

‎در این مراسم پورسید آقایی معاون شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک در جمع خبرنگاران و در مراسم رونمایی از دو محصول جدید پلتفرم شیلر ضمن ابراز خرسندی از حضور ۷۴ شرکت داخلی در هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری گفت: خوشحالیم که در این نمایشگاه همه شرکت کنندگان داخلی هستند؛ امروز از مینی بوس شیلری رونمایی شد که پیشتر شهرداری تهران و اتحادیه اتوبوس رانی هر کدام بطور جداگانه قرادادی را در قالب ۱۰۰ دستگاه با گروه بهمن دیزل منعقد کرده بودند.
‎وی افزود: ساخت این محصول کاملا داخلی سازی شده است و امیدواریم‌ این روند بهترین فرصت را برای کمک به تولید کنندگان داخلی فراهم آورد.

‎آقاپور یادآور شد؛ البته متولیان باید با حمایت های مالی و معنوی به توسعه صنعت خودرو و داخلی سازی آن کمک کنند.
‎مینی بوس و کامیونت شیلر بهمن دیزل در مراسم امروز معرفی شد و قرار است که به ترتیب با قیمت 390 و 273 میلیون تومان به بازار عرضه شوند؛ هر دو محصول بهمن دیزل براساس استانداردهای یورو4 و5 تولید شده‌اند.
‎مینی بوس شیلر مجهز به 18 صندلی بوده و می‌توان چیدمان آن‌ها را تغییر داد و از دیگر امکانات آن می‌توان به ترمز تمام بادی، ترمز ABS و بخاری سالنی و مستقل اشاره کرد.
‎گفتنی است؛ کامیونت بهمن دیزل از ظرفیت بار 3200 کیلوگرم برخوردار بوده و از موتور 3760 سی سی با قدرت 141 اسب بخار بهره می‌برد. امکان تجهیز این محصول تازه وارد بهمن دیزل به یخچال، آتش نشانی، کمپرسی، خودروبر، حمل نوشابه، مسقف فلزی، و باری فلزی و چوبی دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی