پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط_تولید_خودرو

ترفند خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار به کاهش 10 تا 90 درصدی محصولات خود دست زده‌اند. سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگویی از کاهش شدید تولید خودرو در کشور توسط تولیدکنندگان آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: به دنبال جو به وجود آمده در زمینه کیفیت و […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار به کاهش 10 تا 90 درصدی محصولات خود دست زده‌اند.

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگویی از کاهش شدید تولید خودرو در کشور توسط تولیدکنندگان آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: به دنبال جو به وجود آمده در زمینه کیفیت و قیمت خودرو، خودروسازان برای ایجاد عطش در بازار به کاهش تولید 10 تا 90 درصدی محصولات خود دست زده‌اند.

وی افزود: این یک اشتباه بزرگ و صدمه جبران‌ناپذیر به تولید داخلی است چرا که با سوء‌استفاده چشم‌بادامی‌ها و نورچشمی‌ها از این وضعیت و موقعیت به وجود آمده بازار این صنعت در کشور به‌شدت تضعیف و سیل عظیمی از قطعه‌سازان و دیگر تولیدکنندگان در این زمینه به امواج خروشان دیگر بیکاران کشور خواهند پیوست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه‌حل خروج از این وضعیت به وجود آمده کاهش تولید نیست بلکه نجات را باید در اصلاح قیمت و بالا بردن سطح کیفیت جست‌وجو کرد.

وی این امر را یک خسارت ملی دانست و گفت: چنانچه زمینه برای جولان دادن نورچشمی‌ها و چشم‌بادامی‌ها برای تصاحب بازار خودرو فراهم شود، جبران این خسارت عظیم ملی، جبران‌ناپذیر و بسیار مشکل خواهد شد.این نماینده مجلس از همگان خواست تا در زمینه تولیدات ملی با هوشیاری عمل کنند و امکان تصاحب بازار توسط سوء استفاده‌کنندگان و فرصت‌طلبان را از میان بردارند.

منبع: ایران جیب

جریمه برای تولید خودرو بی کیفیت

بازگشت مزدا به جاده مخصوص

هیئت فرانسوی به ایران می آید

بازگشت فیات به ایران

خودروسازان چینی بمانند یا بروند؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی