پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش باران

آب و هوا پایتخت امروز و فردا ابری خواهد بود

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: کمینه دما در تهران امروز و فردا 12 درجه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صادق ضیائیان مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوا در مناطق کشور بیان کرد: در پنج روز آینده به تناوب در استان‌های واقع در سواحل خزر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: کمینه دما در تهران امروز و فردا 12 درجه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صادق ضیائیان مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوا در مناطق کشور بیان کرد: در پنج روز آینده به تناوب در استان‌های واقع در سواحل خزر بارش باران خواهیم داشت، همچنین در شمال‌غرب و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکز و جنوب‌غرب کشور در همین مدت بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود‌.

ابن کارشناس هواشناسی با توجه به اینکه طی پنج روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال‌ غرب کشور شاهد بارش برف خواهیم بود، تشریح کرد: فردا شدت بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، مرکزی، لرستان، همدان، اصفهان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، مازندران، اردبیل و جنوب استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی در این راستا تصریح کرد: بعدازظهر امروز و اوایل امشب در جنوب‌شرق فارس، جنوب کرمان، بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق داریم و این شرایط فردا در جنوب کرمان، جنوب فارس و بخش‌هایی از هرمزگان حاکم است.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، طی سه روز ‌آینده در نوار شرقی کشور خصوصاً زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به وضعیت هوا پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و احتمال رعدوبرق است که این شرایط فردا نیز حاکم است، همچنین طی دو روز آینده آسمان تهران نیمه‌ابری است و گاهی وزش باد در برخی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه دما فردا در تهران 19 و کمینه دما 12 درجه خواهد بود.

وی در این راستا گفت: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

وضعیت هوای پایتخت سالم است

ناپایداری های جوی کیفیت هوای تهران را در شرایط مطلوب حفظ می کند

بارش پراکنده در مناطق شمالی

بارش پراکنده و افزایش ابر در برخی مناطق کشور

پیش بینی بارش باران و برف در شمال شرق کشور / آسمان تهران کمی ابری است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی