پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل با جرثقیل

چطور متوجه شویم که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا به سرقت رفته است؟

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب گفت: اگر خودرویی با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود به محض جابجایی پیامکی برای شماره همراه مالک خودرو ارسال می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی اصغر شریفی معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: بسیاری از مردم سوال می‌کنند که خودرویمان در خیابان پارک کردیم و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ آبان ۱۳۹۸

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب گفت: اگر خودرویی با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود به محض جابجایی پیامکی برای شماره همراه مالک خودرو ارسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی اصغر شریفی معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: بسیاری از مردم سوال می‌کنند که خودرویمان در خیابان پارک کردیم و رفتیم، ولی هنگامی که به محل پارک خودرو مراجعه کردیم خودرو در آن محل نبود از کجا باید بدانیم که خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده یا اینکه به سرقت رفته است.

وی در این راستا بیان کرد: اگر خودرویی با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود به محض جابجایی پیامکی برای شماره همراه راننده مبنی بر انتقال آن خودرو به پارکینگ ارسال می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب ادامه داد: اگر بعد از انتقال خودرو به پارکینگ برای راننده‌ای پیامک ارسال نشده است 2 علت دارد یکی اینکه ماشین قولنامه‌ای خریداری شده و شماره مالک تغییر نکرده و دیگری اینکه اطلاعات راننده در سامانه به روز نیست یعنی شماره مالک جدید خودرو در سامانه ثبت نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر راننده به محل پارک خودرو خود مراجعه کرد و خودرو را نیافت و پیامک انتقال خودرو به پارکینگ هم برایش ارسال نشد می‌تواند به ۱۱۰ تماس بگیرد تا همکاران ما همان لحظه از مرفوک راهور استعلام بگیرند و به او بگویند که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا خیر.

انتهای پیام/

سگ گردانی و حمل سگ در خودرو غیر قانونی است

ترافیک تهران در روزهای آینده سنگین‌تر می شود/ عدم افزایش ترافیک نسبت به مهر 97

افزایش 30 درصدی ترافیک تهران/ تمهیدات پلیس و شهرداری برای روزهای پر ترافیک مهر ماه

خطوط ریلی با جدیت در حال توسعه است

یک هزار و 716 خودرو توقیف شده در پارکینگ های فرودگاهی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی