پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ موتورسیکلت

مقصد موتورسیکلت های توقیفی، پارکینگ های پلیس است

سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران بیان کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران در خصوص ساماندهی محل توقف موتورسیکلت‌ها بیان کرد: نظارت تردد موتور سیکلت‌ها در پیاده‌رو برعهده شهرداری نیست و پلیس باید کنترل کامل در این […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران بیان کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران در خصوص ساماندهی محل توقف موتورسیکلت‌ها بیان کرد: نظارت تردد موتور سیکلت‌ها در پیاده‌رو برعهده شهرداری نیست و پلیس باید کنترل کامل در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مانع در پیاده‌راه‌ها برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها سبب اختلال در رفت‌وآمد افراد دیگر از جمله معمولان می‌شود، گفت: شهرداری با ساخت مانع نباید از تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه‌ها ممانعت به عمل آ‌ورد و این اقدام به هیچ عنوان اصولی نیست.

این مقام مسئول در این راستا تشریح کرد: ساماندهی محل توقف موتورسیکلت‌ها مدتی است که در پایتخت کلید خورده و از مناطق مرکزی آغاز شده است در صورتی که معایب این طرح برطرف شود قابل تعمیم به نقاط دیگر تهران خواهد بود.

سرلک با اشاره به اینکه پلیس امروز به موتورسواران متخلف اولتیماتوم داده توضیح داد: پلیس پارکینگ‌های مخصوص خود را دارد. البته در سال‌های پیش برخی از پارکینگ‌های شهرداری طی تعامل و توافق با پلیس در اختیار آنها قرار گرفت تا موتورهای توقیفی در این پارکینگ‌ها نگهداری شود هرچند مدیریت پارکینگ‌ها برعهده شهرداری بود.

سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران اشاره کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی جدید به هیچ عنوان به پارکینگ‌های شهری منتقل نخواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش موتورسیکلت سواران پایتخت در پی مشکلات اقتصادی/ چاره تردد خارج از ضابطه موتورسیکلت ها چیست؟

موتورسواران موتوجی‌پی ، در نبرد خیس !

لورنزو در جی‌پی تا پاي مرگ مي رود

تعیین تکلیف 2 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ ها

عابران پیاده ، بیشترین جانباختگان حوادث رانندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی