پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

فنر قیمت خودرو دوباره در رفت

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو عامل گرانی خودرو اختلال در عرضه خودروهای زیر 100 میلیون تومان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: عرضه خودروهای زیر 100 میلیون تومان در بازار مختل شده و همین امر عامل افزایش قیمت‌ها است. وی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو عامل گرانی خودرو اختلال در عرضه خودروهای زیر 100 میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: عرضه خودروهای زیر 100 میلیون تومان در بازار مختل شده و همین امر عامل افزایش قیمت‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های خودروساز نیاز بازار را تامین نمی‌کنند، اشاره کرد: خودروسازان نیاز بازار را در خودروهای پرتیراژ تأمین می‌کنند که با اختلال در این موضوع رشد قیمت ها به وجود آمده است. البته در حال حاضر این قیمت‌ها واقعی نیستند و خریداران مراقب باشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه برخی معتقدند با توقف تولید پراید قیمت آن در بازار افزایش خواهد یافت، گفت: زمانی که یک خودرو از رده خارج می‌شود ارزش قیمتی آن هم کاهش خواهد یافت زیرا با معرفی خودروی جایگزین مردم هم به دنبال محصولات به‌روز هستند نه خرید خودروهای از رده خارج.

انتهای پیام/

آغاز فروش اقساطی جک جی 4 از امروز

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا اعلام شد

گلیاری سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو شد

عرضه 50 هزار وسیله نقلیه دپو شده به بازار

نوسانات نرخ ارز و عوامل روانی کاذب علل گرانی خودرو در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی