پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازی آمریکا

آیا تعرفه واردات خودرو در آمریکا مجددا افزایش می یابد؟

احتمال اعمال نشدن تعرفه جدید بر واردات خودرو در آمریکا افزایش یافته به این علت که دولت ترامپ گفت و گو های مثبتی با خودروسازان اروپایی و ژاپنی داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در ماه می کاخ‌ سفید توافق کرد تا اعمال تعرفه‌های جدید بر خودروهای وارداتی و قطعات خودرو را به‌دلیل […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

احتمال اعمال نشدن تعرفه جدید بر واردات خودرو در آمریکا افزایش یافته به این علت که دولت ترامپ گفت و گو های مثبتی با خودروسازان اروپایی و ژاپنی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در ماه می کاخ‌ سفید توافق کرد تا اعمال تعرفه‌های جدید بر خودروهای وارداتی و قطعات خودرو را به‌دلیل مذاکرات واشنگتن با اتحادیه‌ اروپا و ژاپن به تعویق بیندازد.

با توجه به اینکه ماه گذشته ژاپن توانست در این‌ باره یک توافق را نهایی و امضا کند، اما اتحادیه‌ اروپا هنوز به توافقی با دولت ترامپ دست نیافته است.

ویلبر راس وزیر بازرگانی ایالت متحده آمریکا در این راستا به تلویزیون بلومبرگ گفت: ما امیدواریم مذاکرات جاری با شرکت‌های خودروساز پیرامون برنامه‌های سرمایه‌گذاری ثابت آنها ثمره کافی داشته باشد تا تعرفه‌ها بر خودروهای وارداتی اصلا وارد فاز اجرایی نشوند. همچنین کره‌جنوبی و خودروسازان آن پیش‌تر به‌دلیل توافق جدید واشنگتن و سئول از تیررس تعرفه‌ها خارج شده‌اند. اتحادیه‌اروپا با این حال دارای اختلافات گسترده‌ تری با دولت ترامپ در این زمینه است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

3 هزار خودرو همچنان پشت درب های بسته گمرکات کشور

احتمال واردات خودروهای کارکرده وجود ندارد

واردات خودرو به طور کلی ممنوع و منتفی است

واردات خودروهای آمریکایی ممنوع!

اگر خودروهای روسی در ایران بومی سازی شود خوب است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی