پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

در صورت عدم فعالیت تاکسی ها با شماره 1888 تماس بگیرید

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت تاکسیرانان افزایش پیدا کرده است به همین علت مردم می توانند در صورت عدم فعالیت تاکسی ها با شماره 1888 تماس بگیرند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان  کمبود تاکسی در روزهای بارانی اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۸

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت تاکسیرانان افزایش پیدا کرده است به همین علت مردم می توانند در صورت عدم فعالیت تاکسی ها با شماره 1888 تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان  کمبود تاکسی در روزهای بارانی اظهار کرد: تشدید ترافیک شهری از مهمترین مشکلات تاکسیرانان در زمان بارندگی است و در نهایت سبب می‌شود پایانه در ساعاتی از روز، خالی از تاکسی شود؛ چراکه تاکسیران‌ها نیز مانند راننده‌های دیگر، در زمان بارندگی مسیر 20 دقیقه‌ای را یک ساعته طی می‌کنند و این ترافیک به روی خدمات دهی آن‌ها تأثیر دارد.

این مقام صنفی با اشاره به تشدید نظارت‌های میدانی بر تاکسیرانان تشریح کرد: ناظران سازمان در روزهای بارانی، علاوه بر نظارت میدانی، با پهنه بندی مناطق اقدام به رصد آنلاین پایانه‌ها و خطوط تاکسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی یکسان تاکسی‌ها در روزهای بارندگی از مهمترین اهداف طرح‌های نظارتی و میدانی است، گفت: تیم‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی با آغاز فصل پاییز، هر روز از ساعت 6:30 الی 20:30 در حالت آماده باش هستند.

قنادان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم فعالیت از سوی تاکسیران در روزهای بارانی، شماره پلاک خودرو را به سامانه 1888 اعلام کنند.

انتهای پیام/

آیا کرایه تاکسی افزایش می یابد؟

عمر 50 درصد تاکسی ها پایتخت بیش از 5 سال است

تاکسیرانی در دیگر کشورها یک ناوگان حمل و نقل لوکس است

طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا پایان پاییز اجرایی می شود

غیبت غیر موجه تاکسیداران در پایانه جریمه در پی دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی