پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وضعیت آلودگی هوا

هوا تهران همچنان ناسالم است

همچنان شاخص کیفیت هوا تهران گویای آلوده بودن آن است لذا توصیه می شود گروه های حساس امروز هم کمتر در فضا بیرون قرار بگیرند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاخص کیفیت هوا هم اکنون بر روی عدد 110 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است همچنین در 24 ساعت گذشته […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

همچنان شاخص کیفیت هوا تهران گویای آلوده بودن آن است لذا توصیه می شود گروه های حساس امروز هم کمتر در فضا بیرون قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاخص کیفیت هوا هم اکنون بر روی عدد 110 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است همچنین در 24 ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد 125 قرار داشت و هوای تهران ناسالم بود.

پایتخت از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 177 روز هوای سالم و 30 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش تهران 13 روز هوای پاک، 193 روز هوای سالم، 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

هوای تهران طی 5 روز گذشته آلوده شده و برخی از کارشناسان اجرای طرح جدید ترافیک را دلیل این مسأله اعلام کردند؛ البته مدیران شهری موضوع را رد کرده و دلایل دیگری را علت آلودگی هوای تهران می‌دانند.

انتهای پیام/

مشکلات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارسال کرده ایم

عوارض حلقه دوم طرح ترافیک صرف توسعه حمل و نقل همان شهر می شود

افزایش غلظت آلاینده ها طی ساعات 14 تا 18 امروز

معاونت حمل و نقل شهرداری تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده است

سهم قابل توجه تولید آلودگی هوا در اختیار وسایل نقلیه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی