پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کروز-نمایشگاه قطعات

نمایش توان خودکفایی و بومی سازی قطعات خودرو توسط شرکت کروز

شركت كروز به عنوان بزرگ ترين كارخانه توليد قطعات خودرو در كشور، حضوري پررنگ در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو شركت صنايع توليدي كروز كه عملكرد موفقي در داخلي سازي قطعات پيشرفته داشته است، در سالن ٣٥ چهاردهمین نمایشگاه بین المللی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

شركت كروز به عنوان بزرگ ترين كارخانه توليد قطعات خودرو در كشور، حضوري پررنگ در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شركت صنايع توليدي كروز كه عملكرد موفقي در داخلي سازي قطعات پيشرفته داشته است، در سالن ٣٥ چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از بازدیدکنندگان استقبال می کند.

کروز-نمایشگاه قطعات

با توجه به اینکه در شرایط فعلی صنعت خودرو تحریم شده و تامین قطعات یکی از مهمترین مشکلات خودروسازان کشورمان به شمار می رود، برپایی این نمایشگاه و نمایش دستاوردهای قطعه سازان داخلی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

کروز-نمایشگاه قطعات

تولید قطعات الکترونیکی خودرو داخل کشور همواره یکی از چالش های مهم صنعت خودرو بوده و خودروسازان برای تامین ecu و قطعات مهم الکترونیکی مربوط به کامپیوتر خودرو، همواره وابسته به کشورهای خارجی بوده اند.

اما شرکت کروز با به کارگیری دانش بومی توانسته ecu خودرو را نیز داخل کشور به تولید برساند و خودروسازان داخلی را از واردات این قطعه بی نیاز کند. این گروه صنعتی با رویکرد نمایش توان خودکفایی و بومی سازی در نمایشگاه قطعات خودرو شرکت کرده است.

کروز-نمایشگاه قطعات

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو امروز شنبه 18 آبان ماه 98 افتتاح شده و در روز نخست این نمایشگاه، مدیران کروز از نمایشگاه و غرفه کروز بازدید به عمل آوردند. عموم مردم می توانند تا 21 آبان ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از نمایشگاه قطعات خودرو بازدید کنند.

کروز در چهاردهمین دوره از نمایشگاه قطعات خودرو شرکت خواهد کرد

حضور مدیرعامل ایران خودرو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

افتتاح چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

داخلی سازی انواع ECU توسط شرکت کروز

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی