پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از غرفه کروز 4

مدیرعامل ایران خودرو از غرفه کروز بازدید کرد/ داخلی سازی نسل جدید ECU توسط کروز

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از غرفه شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد همچنین در خصوص قطعه پیشرفته داخلی سازی شده توسط کروز گفت و گو هایی نیز صورت گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و محموعه های خودرو تهران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از غرفه شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد همچنین در خصوص قطعه پیشرفته داخلی سازی شده توسط کروز گفت و گو هایی نیز صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و محموعه های خودرو تهران از غرفه شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد.

حین بازدید این مقام ارشد ایران خودرو از عرفه کروز علاوه بر آشنایی با محصولات ارائه شده، در خصوص ECU نسل جدید بومی سازی شده توسط شرکت کروز صحبت شد.

بازدید از غرفه کروز 4

قطعه ECU نسل جدید بومی سازی شده توسط کروز از جمله ECU های 32 بیتی پیشرفته و نسل جدید بوده این نسل از این قطعه مربوط به خودروهایی نظیر پژو 207 بوده که از گیربکس اتوماتیک با دریچه گاز یا پدال گاز برقی برخوردار هستند، این نسل از ECU توسط شرکت کروز داخلی سازی شده است.

با توجه به صحبت های انجام شده میان 2 گروه صنعتی در حاشیه این بازدید، احتمال اینکه گروه صنعتی ایران خودرو در آینده نزدیک از این قطعه داخلی سازی شده توسط کروز برای محصولات خود بهره ببرد دور از ذهن نخواهد بود.

انتهای پیام/

کاهش خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ایران خودرو/ 301 تا شهریور 99 وارد بازار می شود

حضور مدیرعامل ایران خودرو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

صد در صد واحدهای اسقاط کشور تعطیل شده اند

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از فردا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی