پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

شاخص و معیار مشخص عوامل اصلی سنجش کیفیت

به گفته رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی، برای سنجش کیفیت نیازمند شاخص و معیار هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمیدرضا فولادگر رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر قانون حمایت از خریداران خودرو به درستی اجرا شود، شاهد بسیاری از مسائل در زمینه کیفیت خودروها نبودیم، بیان کرد: […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

به گفته رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی، برای سنجش کیفیت نیازمند شاخص و معیار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمیدرضا فولادگر رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر قانون حمایت از خریداران خودرو به درستی اجرا شود، شاهد بسیاری از مسائل در زمینه کیفیت خودروها نبودیم، بیان کرد: اصلاح قانون حمایت از خریداران خودرو در صورت نیاز قابل انجام است و در این زمینه مرکز پژوهش‌های مجلس می‌تواند کار را شروع کند.

وی با توضیح اینکه برای سنجش کیفیت نیازمند شاخص و معیار هستیم، تصریح کرد: در سال جاری که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده، موضوع چالش‌های رونق تولید مورد بررسی قرار گرفته که گزارش ما در این زمینه طی چند روز آینده در مجلس قرائت خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در فضای کسب و کار چند شاخص شامل سهولت فضای کسب و کار، حقوق مالکیت، رقابت‌پذیری و امنیت سرمایه‌گذاری مطرح است و بدون توجه به کیفیت نمی‌توان در حوزه تولید رقابت‌پذیر بود.

رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازارهای صادراتی در برخی موارد به دلیل مشکلات کیفی، از رقبا عقب‌تر هستیم، در عین حال باید توجه داشت که کیفیت و بهره‌وری دو بال برای رشد تولید محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

تا زمانی که خودروسازی خصوصی نداشته باشیم، مشکلات صنعت خودرو حل نمی‌شود

پژو 2008 و سیتروئن c3، یکه تازان میدان کیفیت

بررسی کیفیت خودروها وظیفه ی اصلی سازمان استاندارد

۶ محصول سایپا چهار ستاره کیفی گرفتند/ كوييك، ارزان‌ترين سه‌ ستاره کشور

پژو 2008 نخستین و تنها محصول ۵ ستاره تولید داخل کشورشد

کیفیت خودروهای تولید داخل چگونه ارزیابی شد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی