پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

اعلام سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری

به گفته عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سهمیه سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک «ع» ماهانه 750 لیتر برای ناوگان تک‌سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهران قربانی عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: سهمیه شش روز […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

به گفته عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سهمیه سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک «ع» ماهانه 750 لیتر برای ناوگان تک‌سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهران قربانی عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: سهمیه شش روز باقیمانده آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

وی در این راستا ادامه داد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز گذشته و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر این موضوع که این سهمیه پایه است، تشریح کرد: با توجه به پیمایشی که سواری‌های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

قربانی اشاره کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت‌ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.

به گفته وی؛ اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعاً متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

قربانی همچنین ادامه داد: فعلاً‌ این 750 لیتر برای سواری‌های کرایه بین شهری تک‌سوز و سهمیه 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد و سعی می‌کنیم از ماه آینده با هماهنگی‌های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش‌سنج‌ها بر روی این ناوگان فراهم شود.

انتهای پیام/

سقف سوختگیری با کارت سوخت شخصی 250 لیتر در ماه است

کارت سوخت به منزله مدیریت مصرف سوخت است

سهمیه بندی بنزین و 2 نرخی شدن آن به تعویق افتاد

احیا کارت سوخت های قدیمی در دستور کار مجلس و دولت

قیمت بنزین تا پایان سال ثابت می ماند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی