پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی با مشکلات و نابسامانی مواجه است

به گفته عضو شورای شهر تهران؛ متاسفانه در فرآیند اجرا و هزینه کرد منابع درآمدی هیچ حرفی از توسعه حمل و نقل عمومی زده نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: فارغ از انتقاداتی که به موضوع گرانی بنزین شده است و به نظر روند […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

به گفته عضو شورای شهر تهران؛ متاسفانه در فرآیند اجرا و هزینه کرد منابع درآمدی هیچ حرفی از توسعه حمل و نقل عمومی زده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: فارغ از انتقاداتی که به موضوع گرانی بنزین شده است و به نظر روند قانونی در آن انجام نگرفته است اما عدم گفت و گو با مردم هم مزید علت شده است.

وی در این راستا ادامه داد: در فرآیند این تصمیم گیری غفلت جدی نسبت به حمل و نقل عمومی شده است و توجهی به این مقوله مهم نشده است.

سالاری اشاره کرد: متاسفانه در فرآیند اجرا و هزینه کرد منابع درآمدی هیچ حرفی از توسعه حمل و نقل عمومی زده نشده است و شما هم تصویری که به معاون اول ارایه کردید حکایت از نابسامانی آن داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از شما می خواهم که به همراه آقای شهردار به سران کشور موضوع نابسامانی حمل و نقل عمومی و مشکلات آن را گوشزد کنید تا شاید سهمی از منابع درآمدی به این موضوع اختصاص یابد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ساعت سرویس دهی در خط 6 مترو تغییر کرد

آماده باش صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی

ساعت کاری مترو تغییر کرد

ایستگاه مترو مولوی آذرماه بهره برداری می شود

عدم سرویس دهی تاکسی های اینترنتی؛ به سازمان تاکسیرانی مربوط نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی