پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا 3

تولید محصولات تسلا این بار در یکی از ایالت های آلمان

تسلا موتورز با ایالت برندنبورگ تفاهم نامه مشترکی به امضا رسانده که براساس آن سایتی در این ایالت ساخته می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جورج اشتین باخ، وزیر اقتصاد ایالت برندنبورگ اعلام کرد: تسلا تفاهم‌نامه مشترکی را با این ایالت به امضا رسانده است که بر اساس آن قرار است سایتی را […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

تسلا موتورز با ایالت برندنبورگ تفاهم نامه مشترکی به امضا رسانده که براساس آن سایتی در این ایالت ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جورج اشتین باخ، وزیر اقتصاد ایالت برندنبورگ اعلام کرد: تسلا تفاهم‌نامه مشترکی را با این ایالت به امضا رسانده است که بر اساس آن قرار است سایتی را در این منطقه برای کارخانه موردنظر تسلا بسازند.

الون ماسک، مدیرعامل تسلا پیش‌تر اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا کارخانه جدید خود در اروپا را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی برندنبورگ برلین بنا کند و در همان ناحیه مرکز تحقیق و توسعه و مهندسی کارخانه گیگافکتوری آلمان ساخته شود.

این کارخانه قرار است باتری، پیشرانه‌ها و وسایل‌نقلیه را به تولید برساند و نخستین محصول آن کراس‌اوور مدل «وای» خواهد بود و در ادامه نیز مدل 3 را به تولید می‌رساند.

قرار است نخستین فاز تولید که از سال 2021 آغاز می‌شود 3هزار تا 3هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد کند و این رقم در ادامه به 8هزار شغل خواهد رسید.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی