پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ایران ایر

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر در مهر ماه سال جاری

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بیش از 3 میلیون و 300 هزار مسافر در مهر ماه سال 98 در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهی و ناوبری هوایی ایران جا به جا شده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمیدرضا سیدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بیش از 3 میلیون و 300 هزار مسافر در مهر ماه سال 98 در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهی و ناوبری هوایی ایران جا به جا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمیدرضا سیدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: در فرودگاه‎های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مهرماه سال جاری بیش از 3 میلیون و 300 هزار مسافر جابه‌جا شدند‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد رشد دارد.

این مقام مسئول گفت: تعداد نشست و برخاست رشد 6 درصدی و میزان ارسال و پذیرش بار در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت 8 درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: در فرودگاه‎های تحت مالکیت این شرکت در مهرماه 98، با انجام 27 هزار و 487 فروند نشست و برخاست‌ حدود 3 میلیون و 304 هزار مسافر‌به همراه بیش از 25 میلیون و 211 هزار کیلوگرم بار و مرسولات پستی جابه‌جا شده است.

جابجایی بیش از 23 میلیون کیلوگرم بار در مهر ماه

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توضیح داد: در این ماه با انجام 25 هزار و 946 پرواز، بیش از 23 میلیون کیلوگرم بار در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها جابه‌جا شد.

سیدی با بیان اینکه در ماه مذکور با رشد اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه‌های پرترافیک کشور مواجه بودیم، تصریح کرد: در مهرماه فرودگاه مهرآباد 10 درصد، مشهد 14 درصد، شیراز 9 درصد، اهواز 6 درصد و اصفهان با 7 درصد رشد در جابه‌جایی مسافر مواجه بودند.

وی تشریح کرد: فرودگاه مهرآباد با 9900 فروند بیشترین نشست و برخاست را به خود اختصاص داده است و با جابه‎جایی بیش از یک میلیون و 203 هزار مسافر، پرترافیک‌‎ترین فرودگاه بوده است.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد: سهم پروازهای داخلی از کل پروازهای مهرماه 98، نشست و برخاست 25 هزار و 522 فروند هواپیما است که طی آن بیش از 3 میلیون مسافر و بیش از 21 میلیون کیلوگرم بار منتقل شده‎ است.

به گفته این مقام مسئول، همچنین سهم پروازهای خارجی مهر 98، در فرودگاه‎های بین‎المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎ها نیز، نشست و برخاست 1965 فروند هواپیما است که طی آن حدود 238 هزار مسافر اعزام و پذیرش و نزدیک به 4 میلیون کیلوگرم بار ارسال و پذیرش شده‎ است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

پروازهای کدام شرکت هواپیمایی به موقع انجام می شود؟

مشکلی در فرودگاه های نجف و بغداد برای پروازها وجود ندارد

عملیات انتقال زائران خانه خدا، پس از 30 روز به پایان رسید

تمامی هواپیماهای پهن پیکر ایران ایر در خدمت زائران ایرانی برای حج تمتع

قیمت بلیت هواپیما در مسیر ثبات/ تغییر قیمت بلیت هواپیما به تغییرات نرخ ارز بستگی دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی