پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایران خودرو

مشکل نقدینگی بزرگترین مشکل خودروسازان است

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت گفت: کاهش هزینه‌ها و فروش اموال مازاد باید همچنان در برنامه‌های اصلی خودروسازان باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: صنعت خودرو جزو نخستین صنایعی بود که در فهرست اصلی تحریم ها […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۸

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت گفت: کاهش هزینه‌ها و فروش اموال مازاد باید همچنان در برنامه‌های اصلی خودروسازان باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: صنعت خودرو جزو نخستین صنایعی بود که در فهرست اصلی تحریم ها قرار گرفت و پارسال شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

وی تشریح کرد: هرچند این صنعت توانست از شرایط بحرانی عبور کند، اما لازم است با برنامه‌ریزی دقیق برای ماه‌های بعد و سال آینده رونق به آن بازگردد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت تصریح کرد: کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل بخش تولید است و ایران خودرو نیز با توجه به گستردگی و حجم فعالیت خود در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه است.

زرندی ادامه داد: کاهش هزینه‌ها و فروش اموال مازاد باید همچنان در برنامه‌های اصلی این صنعت باشد، همچنین قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی، ظرفیت‌های خوبی برای صنعت ایجاد کرده و ایران‌خودرو نیز می‌تواند از برخی از مواد قانونی آن برای تامین مالی بهره ببرد.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 174 هزار و 254 دستگاه خودرو از سوی گروه ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است.

برپایه آمارهای سامانه یاد شده، ایران خودرو در این مدت موفق به تولید 120 هزار و 500 دستگاه پژو، 21 هزار و 466 دستگاه سمند، 120 دستگاه سوزوکی، سه هزار و 447 دستگاه رانا و 15 هزار و 913 دستگاه دنا شد.

گروه مذکور در هفت ماهه امسال همچنین هزار و 162 دستگاه تندر (ال 90)، سه هزار و 287 دستگاه هایما، دو هزار و 131 دستگاه دانگ فنگ، چهار هزار و 761 دستگاه پژو 2008 و هزار و 467 دستگاه گروه وانت و سایر محصولات جدید تولید کرد.

انتهای پیام/

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه اعلام شد

آمادگی ايران‌ خودرو برای توليد خودرو برقی و هیبریدی با فراهم شدن زير ساخت‌ های لازم

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است

امضا تفاهم نامه ساخت 150 کامیون توسط ایران خودرو دیزل برای قرارگاه خاتم الانبیاء

برچسب‌ها : آمار های وزارت صنعتاداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعتاداره کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعتاستفاده از توان داخلی در صنعت خودرواستفاده از ظرفیت صنعت خودرو ژاپناقدامات وزارت صنعتاهداف کیفی وزارت صنعتایران خودروبازار خودروبازرسان وزارت صنعتبرنامه وزارت صنعت برای تامین قطعاتتاثیرات تحریم بر خودروسازانتوسعه تولیدتوسعه تولید ایران خودروتوسعه تولید خودروتوسعه تولید خودرو در تبریزتوسعه تولید خودروهای هیبریدیتوسعه تولید داخلتوسعه تولید در صنعت خودروتوسعه تولید قطعات خودروتوسعه تولید قطعهتوسعه تولید ملیتوسعه ساخت داخلخط تولید خودروسازانخودروسازانخودروسازیدفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعترئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعتراهکار بهبود چالش خودروروابط عمومی وزارت صنعتساخت داخلصنعت خودروظرفیت صنعت خودروظرفیت صنعت خودرو کشورظرفیت صنعت خودروی کشورمشکلات خودروسازانمشکلات و چالش های خودرومعدن و تجارتوزارت صنعتوزارت صنعت معدن تجارتوضعیت خودروسازانچالش خودروسازانچالش صنعت خودروچالش های خودروسازانچالش های خودروییچالش های صنعتچالش های صنعت خودروگروه صنعتی ایران خودرو‌معدن و تجارت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی