پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا 3

درخواست کنگره آمریکا از شرکت تسلا چه بود؟

عضو دموکرات کنگره آمریکا از از شرکت تسلا خواسته است که نصب سیستم خودران بر خودروهای خود را تا زمان طراحی تمهیدات ایمنی لازم به تعویق بیندازد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سناتور اد مارکی عضو دموکرات کنگره آمریکا که ریاست کمیته بازرگانی، علوم و حمل و نقل سنا را عهده‌دار است از شرکت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۸

عضو دموکرات کنگره آمریکا از از شرکت تسلا خواسته است که نصب سیستم خودران بر خودروهای خود را تا زمان طراحی تمهیدات ایمنی لازم به تعویق بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سناتور اد مارکی عضو دموکرات کنگره آمریکا که ریاست کمیته بازرگانی، علوم و حمل و نقل سنا را عهده‌دار است از شرکت تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی فعالیت می‌کند، خواسته است که نصب سیستم خودران بر خودروهای خود را تا زمان طراحی تمهیدات ایمنی لازم برای ممانعت از سوءاستفاده به تعویق بیندازد.

عضو دموکرات کنگره آمریکا این موضوع را با شورای ملی ایمنی حمل و نقل در آمریکا نیز مطرح کرده است.

درحالی که قرار است تسلا با نصب سنسورهایی بر غربیلک فرمان راننده را موظف کند که برای حرکت دست‌های خود را بر روی فرمان قرار دهد؛ اما می‌توان این سنسورها را با قراردادن جسم دیگری بر روی فرمان گول زد و این‌گونه ریسک انجام رفتارهای مخاطره‌آمیز نظیر چرت زدن راننده افزایش می‌یابد.

در سال‌های اخیر، خودروسازان متعددی برنامه‌های توسعه خودران‌ها را با سطوح مختلفی از هوش مصنوعی کلید زده‌اند و برخی از آنها چند مدل را هم در جاده‌های محافظت‌شده آزمایش کرده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

مسافری از آینده!/ هر آنچه می خواهید از تسلا سایبرتراک بدانید

تولید محصولات تسلا این بار در یکی از ایالت های آلمان

عنوان با ارزش ترین خودروساز در آمریکا به تسلا رسید

به‌سوی مدار زمین/ همه‌چیز درباره راکت فالکون هوی (Falcon Heavy)

هایپرلوپ / رویای حمل‌ونقل آینده یا یک تفریح پرهزینه

پورشه، تایکان را به جان تسلا مدل S می‌اندازد!

وانت الکتریکی تسلا در ماه نوامبر رونمایی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی