پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بین شهری

قیمت بلیت اتوبوس افزایش نمی یابد

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین، تقاضا برای سفر با اتوبوس افزایش یافته است لازم به ذکر است که قیمت بلیت اتوبوس با همان قیمت های قبلی به فروش خواهد رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمدرضا عامری رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس هیچ‌گونه افزایشی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۸

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین، تقاضا برای سفر با اتوبوس افزایش یافته است لازم به ذکر است که قیمت بلیت اتوبوس با همان قیمت های قبلی به فروش خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمدرضا عامری رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس هیچ‌گونه افزایشی نداشته است و بر اساس نرخ‌های گذشته فروخته می‌شود اما اگر مردم شاهد تخلف موردی و افزایش قیمت بلیت اتوبوس توسط برخی رانندگان بودند می‌توانند با دستگاه‌های نظارتی مختلف یا تلفن اتحادیه تعاونی‌های مسافربری به شماره 66679032 تماس بگیرند تا با آن‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فصل رکود سفرهای جاده‌ای است، اشاره کرد: پیش‌بینی ما این است در پی اصلاح قیمت بنزین، تقاضا برای سفرهای مردم با اتوبوس افزایش پیدا کند که هیچ مشکلی در این زمینه از نظر تعداد ناوگان و زیرساخت‌های لازم نداریم، چرا که امتحان خود را در ایام مختلف به ویژه ایام اربعین که طی 15 روز حدود پنج میلیون زائر را به صورت رفت و برگشت جابه‌جا کردیم، پس داده‌ایم.

عامری ادامه داد: تاکنون تغییر خاصی در میزان استقبال مردم از اتوبوس برای انجام سفرهای بین‌شهری‌شان را شاهد نبودیم، اما طی روزها و هفته‌های آینده با تمام شدن سهمیه‌ بنزین شخصی‌شان این افزایش تقاضا اتفاق می‌افتد و از هم‌اکنون آمادگی افزایش استقبال مردم را داریم.

انتهای پیام/ منیع: ایسنا

وضعیت سهمیه طرح ترافیک رسانه ها مشخص شد

قیمت بلیت اتوبوس سیر کاهشی پیش گرفت/ مسافران چگونه تخلفات اتوبوس های بین شهری را ثبت کنند؟

دستور وزیر راه به تعاونی ها؛ قیمت بلیت اتوبوس ها پس از نوروز باید کاهش یابد

اعلام زمان پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس تا ۱۵ اسفند/ قیمت ها در حال بررسی

احتمال افزایش 50 درصدی بلیت اتوبوس اربعین / نشت ویژه کمیسیون عمران مجلس برای تامین لاستیک

2 برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی