پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

آمیکو در پایتخت دریایی ایران / نمایشگاه بین المللی دریایی ایران در بندرعباس

نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران با حضور شرکت های داخلی و خارجی روز گذشته در بندرعباس آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که توانمندی های و ظرفیت های حوزه بنادر، کشتی رانی و دریایی ایران و شرکت کنندگان خارجی به نمایش گذاشته شده است، شرکت آمیکو به عنوان یکی از  خودروسازان تجاری ایران […]

امید آذرزمانی
چهارشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۸

نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران با حضور شرکت های داخلی و خارجی روز گذشته در بندرعباس آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که توانمندی های و ظرفیت های حوزه بنادر، کشتی رانی و دریایی ایران و شرکت کنندگان خارجی به نمایش گذاشته شده است، شرکت آمیکو به عنوان یکی از  خودروسازان تجاری ایران حضور دارد. آمیکو در این نمایشگاه پیکاپ آسنا، کامیونت 5.2 و خودروهای سنگین را به نمایش گذاشته است که در حوزه حمل و نقل از جمله خودروهای باکیفیت و سازگار با شرایط آب و هوایی ایران به شمار می روند.

آمیکو طبق روال یک سال اخیر با همکاری نمایندگان خود در سراسر کشور، در نمایشگاه ها حضور پیدا می کند و در این نمایشگاه نیز با همکاری نمایندگی منطقه ای خود در بندرعباس (2802 عسگری نژاد) به نمایشگاه بین المللی دریایی ایران پا گذاشته است. در خلال برگزاری این نمایشگاه تنی چند از مسئولین و مدیران استان هرمزگان و بندرعباس ضمن بازدید از غرفه آمیکو در خصوص همکاری های مشترک با این برند ایرانی ابزار علاقه کردند. گفتنی است خودروهای سنگین تجاری آمیکو حدود 30 سال است که از اصلی ترین مهره های ستون فقرات حمل و نقل تجاری کشور به شمار می روند.

نمایندگی 2802 آمیکو (عسگری نژاد) حامی ورزشکاران است و نکته جالب توجه در غرفه آمیکو حضور ورزشکاران باستانی بندرعباس و اجرای ورزش های باستانی بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه تا 8 آذرماه میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی