پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

توليد روزانه 2هزار دستگاه خودرو بدون كسری در ايران‌ خودرو تضمين شد

به منظور تحقق هدف تامين و توليد روزانه 2 هزار دستگاه خودروي بدون كسري،‌ ميثاق نامه‌اي ميان مديرعامل ايران خودرو و پيشكسوتان زنجيره ساخت و تامين امضاء شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اين ميثاق‌نامه به امضاء 70 نفر از تامين كننده و قطعه سازان اصلي خطوط توليد ايران خودرو رسيد كه اين تعداد، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۸

به منظور تحقق هدف تامين و توليد روزانه 2 هزار دستگاه خودروي بدون كسري،‌ ميثاق نامه‌اي ميان مديرعامل ايران خودرو و پيشكسوتان زنجيره ساخت و تامين امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اين ميثاق‌نامه به امضاء 70 نفر از تامين كننده و قطعه سازان اصلي خطوط توليد ايران خودرو رسيد كه اين تعداد، تامين حدود60 تا 70درصد قطعات مورد نياز ايران خودرو را برعهده دارند.

در اين ميثاق نامه آمده است: ما تلاش‌گران و پيشكسوتان تامين و توليد گروه صنعتي ايران خودرو با يكديگر پيمان مي‌بنديم كه با عزم و اراده راسخ، ‌توان مديريتي و كارشناسي خود را به خدمت گرفته و در جهت تامين و توليد روزانه حداقل 2 هزار دستگاه خودرو از 9 آذرماه همت گماريم.

فرشاد مقيمي مديرعامل ايران خودرو با اشاره به عزم اين خودروساز براي افزايش شمارگان توليد خودروي كامل و بدون كسري گفت: ‌با همدلي سازندگان و تامين و تدارك به موقع توليد اين شركت از دي ماه به توليد روزانه 2 هزاردستگاه و از بهمن ماه به روزانه 2400 دستگاه خواهد رسيد.

وي تاكيد كرد: ‌با تحقق افزايش شمارگان توليد روزانه خودروي كامل و بدون كسري و افزايش عرضه به بازار، قيمت هاي بازار نيز براساس نظام عرضه و تقاضا به شرايط متعادلي خواهد رسيد.

وي جلوگيري از توقف خطوط توليد و حفظ و ارتقاي كيفيت قطعات و محصولات را سرفصل برنامه هاي ايران خودرو عنوان كرد و افزود:‌ خطوط توليد با همدلي شما بسيجيان عرصه صنعت و تامين به موقع، متوقف نخواهد شد و به عهدي كه با هم بسته ايم پايبند خواهيم بود.

مقيمي با بيان اين‌كه ارتقاي سطح كيفي قطعات از مهم‌ترين شروط توسعه همكاري با سازندگان است، اشاره كرد: با بازرسي‌ها و نظارت‌هاي دقيق اجازه ورود قطعات بي كيفيت به خطوط توليد را نخواهيم داد و در اين زمينه با هيچ سازنده‌اي مماشات نخواهيم كرد.

مديرعامل ايران خودرو تصریح كرد: برنامه اين خودروساز‌ توسعه محصولات با نشان ايراني با استفاده از توان قطعه سازان و جوانان نخبه است و محصول جديد برپايه پلتفرم 301 با آرم و نشان ايران خودرو به بازار معرفي خواهد شد.

وي با تاكيد بر حضور فعال‌تر ايران خودرو در بازار لوازم يدكي قطعات خودرو اظهار كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده و با همكاري خوب قطعه سازان به دنبال كسب سهم بيشتري در بازار قطعات لوازم يدكي هستيم.

مقيمي يادآورشد: با همت بلند سازندگان، خودروهاي ناقص كف پاركينگ هم اكنون به كمتر از 24 هزار دستگاه رسيده و اين تعداد طبق برنامه تا 15 آذر به كم‌تر 15 هزار دستگاه و در دي ماه سال جاري به صفر خواهد رسيد.

انتهای پیام/

عرضه سه محصول جديد درآينده نزديک و فروش هزار ميليارد تومان اموال مازاد

آمادگی مجلس برای تامين نقدينگی طرح جهاد خودكفايی قطعات پيشرفته خودرو

رضايت مشتريان از نحوه خدمت رسانی مورد ارزيابی قرار گرفت

ایساکو ابزارهای دقیق را داخلی سازی کرد/ کاهش محدودیت در ارائه خدمات

بومي سازی 33 قطعه با فن‌ آورِی بالا در جهاد خودكفايی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی