پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سمند ال ایکس_Samand

فروش اعتباری محصولات ایران خودرو (مهر ماه)

فروش اعتباری محصولات ایران خودرو (مهر ماه) به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان محصولات خود را با شرایط ویژه اقساطی در مهرماه 94 واگذار می‌نماید. با توجه به استقبال از طرح ھای فروش اعتباری و پاسخگوئی به نیاز بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه نمايندگان محترم مي رساند، شرایط فروش اعتباری مھرماه از روز چھارشنبه مورخه […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۴

فروش اعتباری محصولات ایران خودرو (مهر ماه) به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان محصولات خود را با شرایط ویژه اقساطی در مهرماه 94 واگذار می‌نماید.

با توجه به استقبال از طرح ھای فروش اعتباری و پاسخگوئی به نیاز بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه نمايندگان محترم مي رساند، شرایط فروش اعتباری مھرماه از روز چھارشنبه مورخه 1 مهرماه 94 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواھند داشت که فاقد ھرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواھد بود.

ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواھد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 13 روز چھارشنبه مورخ 94/07/01 مي باشد.جدول شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو_مهر 94

تغییر قانون پیش فروش خودرو

فروش فوری محصولات ایران خودرو (مهر 94)

پیشنهاد دانشگاه امیرکبیر برای پایان کمپین تحریم خرید خودرو

جریمه برای تولید خودرو بی کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • ماندلا | 03/07/1394 در 23:10

    آقای ایران خودرو خوابی یا بیدار؟ قیمت شما ازبازارحدودا3میلیون ناقابل گرانتراست.بیدارشوید.

کیوسک مطبوعاتی