پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آنتالیا

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای کشور ترکیه است که بخش قابل توجهی از توریست های دنیا قصد دارند تا برای گردش و تفریح به این شهر بروند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند که از مهمترین این جاذبه های گردشگری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

آنتالیا یکی از شهرهای کشور ترکیه است که بخش قابل توجهی از توریست های دنیا قصد دارند تا برای گردش و تفریح به این شهر بروند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند که از مهمترین این جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به مواردی از جمله شهر باستانی میرا، منطقه آلانیا، منطقه لارا کوند و شهر قدیمی فاسلیس اشاره کرد که برای بازدید از این جاذبه ها می توانید هم اکنون تور آنتالیا را رزرو کنید.

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا در تور آنتالیا هستید؟ با ما همراه باشید.

شهر آنتالیا با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند.

این شهر توانسته است سهم بسیار زیادی را در صنعت گردشگری کشور ترکیه داشته باشد که از مهمترین این جاذبه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– منطقه لارا کوند

– منطقه آلانیا

– شهر باستانی میرا

– شهر قدیمی فاسلیس

یکی از دیدنی ترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا، شهر قدیمی فاسلیس می باشد که با داشتن خرابه های بسیار تاریخی و ساحل زیبای خود توانسته است توجه بسیاری از توریست ها را به سوی خود جذب کند.

این شهر در زمان اسکندر مقدونی یکی از باشکوه ترین و پر رونق ترین شهرهای کشور ترکیه بوده است و این شهر شاهد بازرگانان و تاجران بسیار زیادی بوده است که از مهمترین کالاهای مورد تجارت در این شهر می توان به گل رز و عطر اشاره نمود. حال گردشگران و مسافران می توانند از نزدیک شاهد تماشای زیبایی ها و خرابه های این منطقه باشند و نهایت لذت را از این امر داشته باشند.

این منطقه گردشگری در میان سه ناحیه گردشگری کمر، الیمپوس و کمر واقع شده است و گردشگران و توریست ها می توانند با بازدید از این شهر قدیمی از سایر جاذبه های گردشگری این شهر نیز بازدید داشته باشند.

منطقه لارا کوند

منطقه لارا کوند یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری در شهر آنتالیا می باشد که این منطقه با داشتن هتل های بسیار مدرن و شیک خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کرده است.

توجه داشته باشید که این منطقه یکی از پرترددترین و بی نظیرترین منطقه گردشگری بوده که شیک ترین سواحل را در بر داشته و با توجه به نزدیکی آن به فرودگاه توانسته است به یکی از مهمترین مناطق گردشگری تبدیل شود.

اگر شما نیز قصد دارید از این مناطق بازدید داشته باشید می توانید با رزرو تور آنتالیا در یکی از بهترین و مناسب ترین زمان اقدام به بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر داشته باشید.

سفر با تور آنتالیا می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای گردشگران و توریست ها داشته باشد که از مهمترین این مزیت ها می توان به به همراه داشتن تورلیدرهای بسیار حرفه ای و باتجربه اشاره کرد.

منطقه آلانیا

یکی دیگر از زیباترین و دوست داشتنی ترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا می توان به منطقه آلانیا اشاره نمود که این منطقه با داشتن فاصله دو ساعته از مرکز شهر آنتالیا توانسته است به یکی از جذاب ترین مناطق توریستی این شهر تبدیل شود.

نزدیکی این منطقه با ساحل دریا سبب شده است که بسیاری از سرمایه گذاران برای تاسیس بهترین و لوکس ترین مراکز تفریحی و هتل های مدرن در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

گردشگران و مسافرانی که قصد اقامت شبانه در این منطقه را دارند می توانند قبل از سفر خود بهترین و شیک ترین اتاق مورد نظر خود را رزرو نموده و یک سفر بسیار هیجان انگیزی را داشته باشند.

توجه داشته باشید که منطقه آلانیا آنتالیا در میان گردشگران داخلی کشور ترکیه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در تمام روزهای تابستان نیز این منطقه مملو از گردشگر و مسافر است.

اگر شما نیز قصد سفر به شهر آنتالیا و بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر را دارید می توانید بازدید از آلانیا را در اولویت های خود قرار دهید و یکی از بهترین و بی نظیرترین لحظات را در این شهر برای خود و خانواده ی خود به ارمغان بیاورید.

شهر باستانی میرا: جاذبه های گردشگری آنتالیا

از دیگر مهمترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به شهر باستانی میرا اشاره نمود که این شهر باستانی با داشتن قدمت بسیار طولانی خود توانسته است یکی از تاریخی ترین جاذبه های تاریخی شهر آنتالیا به شمار بیاید.

در این شهر باستانی می توان شاهد یک آمفی تئاتر باستانی باشید که این تئاتر با داشتن گنجایشی در حدود 1300 نفر عظمت و شکوه تاریخی خود را به نمایش گذاشته است.

وجود گوردخمه های صخره ای در این مکان از دیگر جالب ترین مناظری در این منطقه می باشد که بسیاری از گردشگران با مشاهده این مناظر نهایت لذت را برده و می توانند بهترین و بی نظیرترین تصاویر را با دوربین های عکاسی خود به ثبت برسانند.

همچنین در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوایی این منطقه نیز تاثیر بسیار زیادی را در جلب توجه بسیاری از گردشگران داشته است.

واقع شدن این شهر باستانی در حوزه ی دریای مدیترانه سبب شده است که این شهر مهمترین نقش را در سال های گذشته برای اقتصاد شهر آنتالیا داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی