پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاندر پاور

تاندر پاور یا صاعقه قدرت در نمايشگاه فرانكفورت

در حالی که شرکت‌های مشهور خودرو‌سازی چون تسلا موتورز، آیودی و پورشه در تلاش برای پیروزی در رقابت خودروی الکتریکی هستند ، یک خودروی تایوانی روی دست همه آنها بلند شده است ، که از نظر فنی دسته کمی از رقبای سرسخت خود ندارد.اين خودروي الكتريكي به نام  تاندر پاور يا صاعقه قدرت در هر […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۴

در حالی که شرکت‌های مشهور خودرو‌سازی چون تسلا موتورز، آیودی و پورشه در تلاش برای پیروزی در رقابت خودروی الکتریکی هستند ، یک خودروی تایوانی روی دست همه آنها بلند شده است ، که از نظر فنی دسته کمی از رقبای سرسخت خود ندارد.اين خودروي الكتريكي به نام  تاندر پاور يا صاعقه قدرت در هر بار شارژ كامل مي‌تواند 640 كيلومتر مسافت را طي كند ، که این موضوع احتمالاً به استفاده از یک باتری ۱۲۵ کیلووات‌ساعت که در کف خودرو قرار گرفته برمی‌گردد که به گفته تاندر پاور، « براساس تکنولوژی منحصر به فرد سلول لیتیومی با تراکم انرژی بالا ساخته شده است.تاندر پاور ادعاهای بزرگی در مورد عملکرد این سدان کرده است، ولی تا زمانی که این آمار به صورت مستقل تأیید نشوند، شاید باید با اندکی احتیاط با آنها برخورد کرد. مدل EV لوکس با دیفرانسیل عقب با هر یک از قدرت‌های ۳۰۸ یا ۴۲۹ اسب‌بخار می‌تواند همراه شود.

تاندر پاور

فناوری به کار رفته در تاندر پاور این امکان را فراهم کرده که با 30 دقیقه شارژ، نزدیک به 300 کیلومتر رانندگی کرد. این محصول خلاقانه صفر تا 100 را در 5 ثانیه طی می کند و در عین حال 248 کیلومتر بر ساعت نیز حداکثر سرعت دارد. اين خودروي قرار است در دو مدل ۳۰۸ و ۴۲۹ اسب بخاری توليد شود.

تاندر پاور

در طراحی این خودروی چهار درب از عناصر گرد و منحنی زیباشناسانه و در جلو نیز از یک سری دایره‌های هم‌مرکز کرومی در جلوپنجره بهره گرفته شده است. شکاف‌های کوچک نیز چراغ‌های جلو و عقب را تشکیل می‌دهند. در همین حال، مدل رِیسر دو دیفرانسیل با گل‌گیرهایی عریض‌تر، یک باله و دیفیوز عقب، شرایط را اندکی تغییر می‌دهد. برنامه تاندر پاو پس از معرفی این خودرو در سال ۲۰۱۷ در بازار اروپا، ارائه آن در سال ۲۰۱۸ در بازار چین است و پس آن به حضور در امریکا فکر خواهد کرد. گفته‌ها حاکی از آن است که از یک شاسی انعطاف‌پذیر در زیر پوسته این سدان استفاده شده که می‌تواند یک کراس‌اور یا یک مدل کامپکت را نیز پشتیبانی کند. البته اول باید اولین محصول این کمپانی را برای فروش در بازار ببینیم و بعد از آن در مورد محصولات آینده اش خیال‌پردازی کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی