پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید

زمزمه های کاهش قیمت پراید با طرح و شرایط جدید سایپا

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به اینکه قیمت خودرو پراید در بازار رو به افزایش بوده گروه خودروسازی سایپا در راستای کنترل بازار و کاهش قیمت این خودرو قصد دارد تا خودرو پراید را با شرایط ویژه ای عرضه کند. یکی از اقدامات سایپا ارائه تسهیلات 40 میلیون ریالی است. تسهيلات 40 […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به اینکه قیمت خودرو پراید در بازار رو به افزایش بوده گروه خودروسازی سایپا در راستای کنترل بازار و کاهش قیمت این خودرو قصد دارد تا خودرو پراید را با شرایط ویژه ای عرضه کند.

یکی از اقدامات سایپا ارائه تسهیلات 40 میلیون ریالی است. تسهيلات 40 ميليون ريالی با 2 هدف اجرا می‌شود: هدف اول ایجاد زمینه برای مشارکت هموطنان با توان مالی كمتر در این طرح است، محصولات عرضه شده در اين طرح فروش تا يكسال در رهن گروه خودروسازی سايپا قرار می گیرد تا از اين طريق خودرو صرفاً به دست مصرف كننده واقعی برسد و از نقش آفرینی واسطه‌ها جلوگيری شود. پس از یک سال امکان فک رهن فراهم خواهد شد.

پیرامون این موضوع، گروه خودروسازی سایپا تمهیداتی به منظور حذف صد در صدی واسطه ها اندیشیده تا اثر کاهش قیمت خودرو در بازار به دنبال عرضه خودرو به درستی صورت گیرد.

تعلق تنها یک خودرو به هر كد ملی، عدم فروش خودرو به افرادی که در 18 ماه گذشته در هر کدام از طرح های فروش خودرو سایپا شرکت کرده اند، عدم فروش خودرو به افراد زیر 18 سال و همچنین شرط یکسان بودن استان و کدپستی فرد ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی، از جمله تمهیدات این گروه خودروسازی است.

لازم به ذکر است این طرح فروش تنظیم بازاری از فردا توسط گروه خودروسازی سایپا برای پراید 131 آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی