پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

افزایش 200 هزار تومانی هزینه تاکسیداران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هزینه تاکسیرانان 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده که به دنبال جبران این موضوع هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به ورود تاکسی های خارجی به ناوگان تاکسیرانی بیان کرد: بعید […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هزینه تاکسیرانان 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده که به دنبال جبران این موضوع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به ورود تاکسی های خارجی به ناوگان تاکسیرانی بیان کرد: بعید می‌دانم این تاکسی‌ها تا پایان سال وارد و مورد استفاده قرار گیرد چرا که تا پایان سال سه ماه بیشتر فرصت داریم و اگر اصل این موضوع در دولت تصویب نهایی شود دو سال مجوز ورود تاکسی‌های خارجی خواهیم داشت.

وی اشاره کرد: برنامه‌ای برای واردات اتوبوس‌های نو نداریم. مجوزی در این راستا اعلام نشده و تولید کنندگان داخلی می‌توانند این اقدام را انجام دهند.

معاون شهردار تهران در خصوص نرخ کرایه‌های تاکسی با توجه به تغییر قیمت بنزین گفت: 400 لیتر سوخت سهمیه تاکسی‌ها است که تغییر قیمت بنزین سبب شده تا در ماه هزینه‌ تاکسی‌ها از این مسئله 200 هزار تومان بیشتر شود.

پور سید آقایی بیان کرد: باید همین میزان تغییر برای رانندگان تاکسی جبران شود که البته فعلا سیاست شورای شهر و شهرداری این است که نرخ کرایه‌ها تغییر نکند.

وی اشاره کرد: باید به دنبال راهکاری باشیم که بتوانیم این 200 هزار تومان را به نحوی برای رانندگان تاکسی جبران کنیم.

انتهای پیام/

هیچ گونه تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی گرفته نشده است

نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی محدود می شود

خرید و فروش خودرو تاکسی در برخی خطوط تائید شد

نرخ جدید کرایه ها روی تمامی ایستگاه های تاکسی نصب شده است

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

60 درصد خطوط تاکسیرانی تهران مجهز به سامانه پرداخت الکترونیک

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ مشروط به نصب برچسب قیمت‌های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی