پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶ ، معرفی شد.

فولکس‌واگن پاسات آمریکایی‌ها پس از فیس‌لیفتی میان‌دوره‌ای بالاخره معرفی شد. پس از خبر رسوایی انتشار گازهای گلخانه‌ای گروه آلمانی، فکرش را هم نمی‌کردیم که به این زودی‌ها محصولی تازه از آن‌ها پا به بازار مصرف بگذارد. قضیه از این قرار است که فولکس‌واگن هنگام تقلب در تست‌های سازمان حفاظت از محیط زیست گرفتار شد، آن‌ها […]

javankhodro
جمعه - ۳ مهر ۱۳۹۴

فولکس‌واگن پاسات آمریکایی‌ها پس از فیس‌لیفتی میان‌دوره‌ای بالاخره معرفی شد.

پس از خبر رسوایی انتشار گازهای گلخانه‌ای گروه آلمانی، فکرش را هم نمی‌کردیم که به این زودی‌ها محصولی تازه از آن‌ها پا به بازار مصرف بگذارد. قضیه از این قرار است که فولکس‌واگن هنگام تقلب در تست‌های سازمان حفاظت از محیط زیست گرفتار شد، آن‌ها با نصب نرم‌افزاری روی میلیونها مدل دیزلی آئودی و فولکس واگن نتایج را به نفع خود تغییر می‌دادند.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶

فولکس قول «فیس‌لیفتی اساسی» برای پاسات ۲۰۱۶ را داده بود ولی متأسفانه تنها چیزی که ما در این خودرو نمی‌بینیم، تغییرات اساسی است.جز بهبودی چند در گوشه و کناره‌ها و اضافه شدن برخی تجهیزات، این وسیله با هرگونه ویرایشی در پیکره‌اش مخالفت کرده است.از نظر ظاهری پاسات هیچ گاه اسب سفید پادشاه نبوده و فیس‌لیفت فولکس نیز با تیز کردن پوزه خودرو و کاپوت، سپر، گلگیر و جلوپنجره جدید به همراه چراغ‌های جلوی باریک‌تر به علاوه سپر و صندوق عقب بهبودیافته قادر به برگرداندن ورق به نفع او نیست.اما خبر خوب این است که این یکی اولین مدلی از خانواده خود خواهد بود که کیت اسپرتی انتخابی در اختیار دوست‌دارانش قرار خواهد داد ،این کیت رینگ‌های ۱۹ اینچی، سپر زیباتر و دیفیوزر پشتی را به پاسات هدیه می‌کند. درون خودرو نیز سیستم سرگرمی MIB II فولکس واگن نیز در خدمت شماست و این بار از کارپلی اپل، اندروید اُتو و MirrorLink نیز پشتیبانی می‌کند.همچنین دو سایز صفحه نمایش لمسی متفاوت نیز (بسته به مدل) با پشتیبانی از حرکات لمسی (gesture) اتاقک را مزین کرده است. در مورد قسمت‌های دیگر هم با توجه به اینکه کدام مدل را انتخاب میکنید ، آپشن‌هایی چون گرم‌کن صندلی‌های عقب، سیستمی برای باز کردن درب صندوق عقب بدون کلید (با حرکت دادن پای خود در زیر خودرو!) و برخی ویژگی‌های ایمنی چون کروز کنترل تطبیقی (ACC)، هشدار برخورد و ترمز خودکار اضطراری نیز برای خدمت‌گذاری حاضر خواهند بود.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶

تمام مدل‌های پاسات  ۲۰۱۶، به دوربین‌های پشتی و سیستم ترمز خودکار پس از برخورد به منظور جلوگیری از برخوردهای متعاقب مجهز هستند.سیستم تأمین نیروی خودرو تغییری نکرده است و همان سه نوع موتور  ( یک ۱٫۸ لیتری بنزینی توربو، موتور بنزینی ۳٫۶ لیتری بنزینی VR6 با توانایی تولید ۲۸۰ اسب بخار و موتور دو لیتری دیزل TDI  ) وظیفه به حرکت در آوردن او را به عهده دارند.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶ فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶

اما با توجه به اوضاع بین سازمان حفاظت از محیط زیست و فولکس‌واگن بعید است این خودرو به این زودی‌ها ، بتواند وارد بازار شود . قیمت مدل 1.8 لیتری توربو با گیربکس شش سرعته خودکار از 22400 دلار آغاز می شود. اواخر امسال قیمت‌های نهایی انواع دیگر فولکس پاسات ۲۰۱۶ اعلام خواهند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی