پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودروهای دوگانه سوز-سمند دوگانه سوز

اولویت دوگانه سوز کردن با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی است

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروها با خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروها درباره دوگانه‌سوز کردن خودروها اظهار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروها با خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروها درباره دوگانه‌سوز کردن خودروها اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ بنزین رانندگان خودروهای عمومی که تک‌سوز هستند دچار مشکلات بیشتری شده‌اند که اگر نسبت به حل مشکلات این افراد اقدام نشود، تبعات آن برای سایر مردم نیز ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس خودروهای عمومی می‌توانند نسبت به دوگانه‌سوز شدن اقدام کنند و مراکز مجاز نصب CNG بر روی خودروهایی که عمومی هستند در اولویت قرار می‌دهد.

قیصر اشاره کرد: درخواست می‌شود که وزارتخانه‌های صنعت‌، معدن و تجارت و همین‌طور راه و شهرسازی و کشور همکاری و تعامل بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند تا با دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، بخشی از مشکلات عمده با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن حل شود.

وی اشاره کرد: اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروها با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری در حوزه بار و مسافر است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور بیان کرد: در حال حاضر در مراکز نصب CNG نیز اقداماتی صورت گرفته تا پاسخگوی تقاضاهای نصب CNG بر روی خودروها باشیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

اعلام جزئیات طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا هفته آینده

هزینه دوگانه سوز کردن خودرو چقدر است؟

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

کاهش 28 درصدی تولید دوگانه سوزها / تولید تیبا دوگانه سوز متوقف شد

استقبال از آریسان، وانت جدید ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی