پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوا

هوا تهران برای گروه حساس ناسالم است

براساس اطلاعات برآمده از ایستگاه ها، شاخص کیفیت هوا تهران هم اکنون روی عدد 130 قرار گرفته است و هوا پایتخت برای گروه حساس ناسالم است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 130 قرار گرفته و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است. همچنین این شاخص طی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

براساس اطلاعات برآمده از ایستگاه ها، شاخص کیفیت هوا تهران هم اکنون روی عدد 130 قرار گرفته است و هوا پایتخت برای گروه حساس ناسالم است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 130 قرار گرفته و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است. همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته به طور متوسط بر روی عدد 122 قرار داشته و هوا ناسالم بود.

تهران از ابتدای سال تاکنون 25 روز هوای پاک، 192 روز هوای ناسالم، 49 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هفته پیش در مورد آلودگی هوا در پایتخت بیان کرد: نفس تهران به شماره افتاده و از این اینکه تهران شهری برای همه باشد فاصله گرفته‌ایم چراکه روزهایی اخیرا برای مردم تهران سپری شد که اکثر مواقع هوای ناسالم داشت.

وی در این راستا تصریح کرد: روزانه 15 نفر در پایتخت به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند و تهران شهر ماشین و پارکینگ خودروها شده است و دیگر نه تنها شهری برای افراد معمولی نیست بلکه برای افراد معلول و سالمند نیز پیش‌بینی‌های درستی انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

هوای پایتخت در شرایط آلودگی قرار گرفت

هوای تهران، امروز سالم است

افزایش غلظت آلاینده تا عصر امروز در تهران

برقراری 8 هزار تماس با اورژانس تهران در روزهای آلودگی هوا

باران هوای آلوده پایتخت را پاک کرد

متهم ردیف اول آلودگی هوا؛ موتورسیکلت ها و خودروها

هوای تهران دوباره ناسالم شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی