پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی

برنده خوش شانس مازراتی مشخص شد.

ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی کمپین لیگ برتر یک جوان 33 ساله که به تازگی ازدواج کرده است صاحب یک دستگاه خودرو مازراتی شد. مراسم قرعه‌کشی کمپین بزرگ لیگ برتر مربوط به سامانه پیامکی 8010 در ارتباط با پیش‌بینی نتایج لیگ برتر در فصل 94-93 برگزار شد که در آن یک جوان 33 ساله صاحب […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۴

ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی کمپین لیگ برتر یک جوان 33 ساله که به تازگی ازدواج کرده است صاحب یک دستگاه خودرو مازراتی شد.

مراسم قرعه‌کشی کمپین بزرگ لیگ برتر مربوط به سامانه پیامکی 8010 در ارتباط با پیش‌بینی نتایج لیگ برتر در فصل 94-93 برگزار شد که در آن یک جوان 33 ساله صاحب یک دستگاه خودرو مازراتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان شد.

در این مراسم که با اجرای خوب محمدحسین میثاقی برگزار شد، با این جوان خوش‌شانس تماس برقرار و طی دیالوگی بسیار جالب این خبر خوش به او مخابره شد.

در این قرعه‌کشی 2 و نیم میلیون شماره به منحصر به فرد وجود داشت که حدود 47 میلیون شانس برنده شدن را ایجاد کرده بود. یعنی این 2 و نیم میلیون شماره منحصر به فرد با دفعات مختلف در این مسابقه شرکت کرده بودند که با توجه به میزان مشارکت آن‌ها از شانس برنده شدن بیشتری برخوردار بودند و این مراسم با همکاری سازمان لیگ و کانون ایران نوین برگزار شد.

انتقال خبر برنده شدن این دستگاه مازراتی به این فرد در حالی انجام شد که میثاقی به او گفت یک ماشین برنده شده است اما او تصور کرد که ماشین لباسشویی برده است.

این جوان حدود یک سال است که ازدواج کرده و در یک شرکت به عنوان حفاظت مشغول به کار است. او حقوق ماهیانه 900 هزار تومانی می‌گیرد و حدود 350 هزار تومان اجاره خانه می‌پردازد و ساکن عباس‌آباد مازندران است.

در این بین مجری برنامه با رییس شرکت فرد برنده شده نیز صحبت کرد و به او گفت که قطعا دیگر این کارمند برای شما با توجه به جایزه‌ای که برده است، کار نخواهد کرد اما رییس این شرکت تاکید کرد که کارمندش قدرشناس است و شرکت آن‌ها را ترک نخواهد کرد.

پس از آن میثاقی مجددا با این فرد خوش‌شانس صحبت کرد. رضا قاسمی که برنده این مسابقه شده بود هرچند در ابتدا و قبل از اینکه به او این خبر منتقل شود، عنوان کرد نمک پرورده رییس خود است و هرگز کارش را ترک نخواهد کرد اما پس از شنیدن خبر برنده شدن یک دستگاه خودرو مازراتی به قیمت یک و نیم میلیارد تومان، در پاسخ به سوال میثاقی مبنی بر اینکه آیا شنبه به سر کار خود خواهد رفت یا خیر گفت: همین کار؟

برچسب‌ها : مازراتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی