پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو گازسوز

خودروهایتان را در مراکز مجاز دوگانه سوز کنید

به گفته معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی؛ اگر خودروها در مراکز غیرمجاز دوگانه سوز شوند علاوه بر اینکه ریسک جانی به دنبال دارد سال آینده که جایگاه ها هوشمند می شود دوربین این جایگاه ها این خودروها را تشخیص نداده و به آن ها سوخت تعلق نمی گیرد. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

به گفته معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی؛ اگر خودروها در مراکز غیرمجاز دوگانه سوز شوند علاوه بر اینکه ریسک جانی به دنبال دارد سال آینده که جایگاه ها هوشمند می شود دوربین این جایگاه ها این خودروها را تشخیص نداده و به آن ها سوخت تعلق نمی گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید قاسمی ده‌چشمه معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: به تازگی دولت مصوبه‌ای را مبنی بر گازسوز کردن خودروها به طور رایگان در نظر گرفته که تنها لازم است مردم حوصله به خرج دهند تا کارها به صورت ایمنی و اصولی انجام شود.

این مقام مسئول در این راستا تصریح کرد: اگر شخصی در مراکز غیرقانونی این تبدیل را انجام دهد، علاوه بر ریسک جانی که به دنبال خواهد داشت، سال آینده نیز که جایگاه‌ها هوشمند می‌شوند، دوربین جایگاه‌ها این خودروها را تشخیص نمی‌دهد و با توجه به اینکه این خودروها در لیست خودروهای استاندارد قرار ندارند، در نتیجه به آن‌ها سوخت داده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت دوگانه سوز کردن خودروها در مراکز قانونی و مجاز، تصریح کرد: خواهش من این است که متقاضیان در سایت irngv.ir ثبت نام کنند و منتظر انجام سیر مراحل شوند چراکه ما همه خودروها را تبدیل خواهیم کرد و اکنون نیز با کارخانه‌های مخزن ساز قرارداد منعقد کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ایسنا

اولویت دوگانه سوز کردن با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی است

آمادگی ایران خودرو براِی توليد روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز

اعلام جزئیات طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا هفته آینده

هزینه دوگانه سوز کردن خودرو چقدر است؟

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مجید ترابی | 26/02/1399 در 11:01

    من راننده اسنپ هستم ولی ماشینم بنزینی است وبرای من با صرفه نیست و مخارج خانواده ام از این راه بدست می اید و طرح دو گانه کردن خودرو هم شامل من نمشود چطور میتوانم خودروی خود راگاز سوز کنم از راهنمایی شما متشکرم

کیوسک مطبوعاتی