پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای آمریکایی

پرفروش ترین خودروها در بازار آمریکا چه خودروهایی هستند؟

شاید برای شما جالب باشد که بازار خودرو آمریکا پر فروش ترین خودروها در این بازار، خودروهای غیر آمریکایی هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به آنکه در هر ماه آمار پرفروش‌ترین خودروهای فروخته شده در کشورهای مختلف به خصوص بازارهای پراهمیت جهان همچون ایالات متحده امریکا از سوی مؤسسات آماری و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

شاید برای شما جالب باشد که بازار خودرو آمریکا پر فروش ترین خودروها در این بازار، خودروهای غیر آمریکایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به آنکه در هر ماه آمار پرفروش‌ترین خودروهای فروخته شده در کشورهای مختلف به خصوص بازارهای پراهمیت جهان همچون ایالات متحده امریکا از سوی مؤسسات آماری و تحقیقاتی منتشر می‌شود، حالا به تازگی فهرست جدیدی از 20 خودروی پرفروش در بازار امریکا در ماه نوامبر امسال میلادی منتشر و ارائه شده است که نشان می‌دهد کاربران و مشتریان امریکایی بیشتر به کدام برندهای خودرو تمایل و علاقه نشان داده‌اند. همچنین این آمارها گویای جایگاه برتری است که خودروی تمام الکتریکی تسلا مدل 3 توانسته است در میان رقبای قدرتمند و بنزینی خود دست و پا کند.

تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های امریکایی فعال در زمینه خودروسازی و فناوری محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و امثال آنها محسوب می‌شود؛ چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتا بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط‌زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشد.

آمار و گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که تسلا مدل 3 با فروش 9 هزار دستگاه خودرو در اکتبر 2019 در جایگاه نخست فهرست محبوب‌ترین خودروی برقی امریکا قرار گرفته بود.

میزان فروش خودرو در بازار آمریکا

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تولید بوئینگ 737 مکس متوقف شد

نخستین کاروان تمام الکتریکی توسط یک شرکت استرالیایی ساخته شد

آغاز تولید انبوه لیموزین آئوروس از سال 2021

اردوغان به زودی از نخستین خودرو ملی ترکیه رونمایی می کند

همکاری بوش و بنز برای تولید خودروهای خودران

محبوب ترین خودروهای برقی در فنلاند کدامند؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی