پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسن نیا

از مردم می خواهیم سوار خودروهای پلاک شخصی نشوند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم به خاطر پرداخت کرایه کمتر ریسک استفاده از خودروهای پلاک شخصی را نکنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: قطعا تخلفاتی در زمینه کرایه وسایل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم به خاطر پرداخت کرایه کمتر ریسک استفاده از خودروهای پلاک شخصی را نکنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: قطعا تخلفاتی در زمینه کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی بین شهری صورت گرفته اما تعداد آن‌ها زیاد نیست. در این رابطه حتما با متخلفان برخورد می کنیم.

وی در این راستا اشاره کرد: مشکل اصلی ما در این زمینه، ماشین‌های سواری‌ پلاک شخصی است که غیر قانونی مسافرکشی می‌کنند و به همین دلیل از مردم می خواهیم سوار این خودروها نشوند و به خاطر کرایه کمتر ریسک استفاده از این خودروها را نپذیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم با استفاده از وسائل حمل‌ونقل عمومی مانند خودروهای سواری کرایه پلاک عمومی می توانند از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند، اشاره کرد: از سوی دیگر سواری‌های کرایه پلاک عمومی قابل رصد و کنترل بوده و حتی سرعت آن‌ها را هم می‌توان رصد کرد. به همین دلیل است که بر اساس گزارش‌های رسمی موجود، میزان تصادفات جاده‌ای در سواری‌های کرایه پلاک عمومی بسیار کم است و عمدتا شاهد تصادف سواری‌های پلاک شخصی‌ هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از سوی دیگر سواری‌های کرایه پلاک عمومی و سرنشینان آن‌ها بیمه هستند و از این جهت می‌توان مطمئن‌تر با آن‌ها سفر کرد؛ بنابراین با توجه به این مزایا و دیگر ویژگی‌هایی که خودروهای سواری پلاک عمومی دارند، از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه از سواری‌های مسافرکش پلاک شخصی برای انجام سفرهای بین‌شهری خود استفاده نکنند تا بتوانیم بر رفتار و عملکرد رانندگان در همه مسیرها نظارت کافی داشته باشیم و از حقوق مسافران دفاع کنیم.

وی با اشاره به کسانی که تمایل دارند در بخش ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین شهری خدمت کنند، بیان کرد: ما از این افراد استقبال می کنیم و حتی برای خرید اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه پلاک عمومی به آنها کمک خواهیم کرد و تسهیلاتی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

بارنامه وانت بارها الکترونیکی می شود

6 هزار دستگاه اتوبوس برای زائران مشهد مقدس در نظر گرفته شده است

نرخ بلیت اتوبوس سر جای خودش باقی می ماند

قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین افزایش نمی یابد

توزیع لاستیک سیستمی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی