پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن

رونمایی سیتروئن از سه مدل DS4 ، در نمایشگاه فرانکفورت

سیتروئن در نمایشگاه فرانکفورت سه مدل مختلف DS4 رامعرفی کرد.نسخه به‌روزشده DS4، یک نسخه کراس‌بک و یک مفهومی جدید از جمله این مدلهاست که سیتروئن قول داده دو نمونه از این سه مدل را به زودی تولید و راهی بازارهای اروپایی نماید. DS4 در فیس‌لیفت جدید با یک طراحی مناسب در جلوپنجره همراه شده است.جلوپنجره […]

javankhodro
شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۴

سیتروئن در نمایشگاه فرانکفورت سه مدل مختلف DS4 رامعرفی کرد.نسخه به‌روزشده DS4، یک نسخه کراس‌بک و یک مفهومی جدید از جمله این مدلهاست که سیتروئن قول داده دو نمونه از این سه مدل را به زودی تولید و راهی بازارهای اروپایی نماید.

سیتروئن

DS4 در فیس‌لیفت جدید با یک طراحی مناسب در جلوپنجره همراه شده است.جلوپنجره مشبک DS4 در همراهی با گوشه‌های تیز و کشیده‌ ای که به کناره و انتهای دو چراغ جلو منتهی می شوند جلوه ی خاصی یافته است. همچنین چراغ‌های جلو فانتزی‌تر از همیشه به لامپهای LED مجهز شده است. سیتروئن برای افزودن تنوع به این مدل از رنگهای دوگانه، کابین سفارشی و سیستم‌های ارتباطی به‌روز از جمله “اپل کارپلی” استفاده کرده و موجبات سرگرمی و آسایش هرچه بیشتر سرنشینان را فراهم آورده است به‌ویژه با بکارگیری سیستم‌های ارتباطی به شما برای اتصال تلفن همراهتان به خودرو و سرگرم شدن کمک شایانی میکند.

سیتروئن

نمونه ای دیگر ، با نام DS4 کراس‌بک که یک هاچ بک با ارتفاع بیشتر و پرداخت قوی‌تر است.این مدل که نسبت به نمونه‌های عادی 30میلی‌متر ارتفاع بیشتری دارد با تغییرات صورت گرفته در آن ، نشانه‌های یک کراس‌آوور را به خود گرفته است.موتورهای در نظر گرفته شده برای این دو مدل در دو گونه بنزینی و دیزلی هستند.

موتورهای بنزینی به سه گونه مختلف تقسیم می شوند. موتور نخست 130 اسب بخار قدرت و 165 نیوتون‌متر گشتاور ایجاد میکند و به یک جعبه‌دنده 6سرعته دستی مجهز است. موتور دوم قدرتمندتر است و می‌تواند به کمک یک جعبه‌دنده6سرعته و اتوماتیک 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. موتور سوم که قوی‌ترین نسخه ارائه شده برای این مدل‌هاست 210 اسب بخار قدرت و 285 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و تنها می‌تواند بر روی مدل هاچ‌بک سفارش داده شود.

سیتروئن

گونه‌های دیزلی نیز سه گونه اند. یک موتور کوچک با 120اسب قدرت و 300نیوتون متر گشتاور با امکان انتخاب جعبه‌دنده6سرعته دستی یا اتوماتیک، یک موتور حجیم‌تر با 150اسب بخار قدرت و 370 نیوتون‌متر گشتاور که به یک جعبه‌دنده اومات مجهز است و یک موتور حجیم با 180 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون‌متر گشتاور. هرسه موتور دیزلی از گونه BlueHDi هستند. علاوه بر اینها داخل دو مدل اصلی با چرم طبیعی و تجهیزات کروم کاری تزیین شده و از مواد با کیفیت مناسب در داشبورد استفاده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی